Wednesday, July 8, 2009

30 jawapan utk tag yg ini..

1. Kekasih saya adalah :
~fahrin ahmad!! i loike ok. haha

2. Saya sedang mendengar :
~bunyi kereta, lori dan moto yg lalu lalang depan ofis. sgt bising ok

3. Mungkin saya patut :
~belajar utk bersopan sbb lately aku jd sgt la x tau malu. wakaka~~~ kalo salah tolong jolokkan =P

4. Saya baru sudah :
~susun lakaran plan utk projek baru kat softboard

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
~ tgk beza nye bile die ade pkwe. oh i hate so much one of my frenz yg lupa diri bila ade pkwe. so, aku dgn bangga isytiharkan, 'u may go!'

6. Saya tidak faham :
~perangai kawan yg lupe kwn. WTF!

7. Saya perlu mencari :
~lelaki yg baik utk jd kawan aku. kwn dan teman aku. cewah!! (lg tua lg mak suka! wakakakaka)

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
~by my manager " later ade kontraktor dtg bg kunci factory and u tlg die letak number lot factory dekat kunci". ohh boring nye.. hopefully the kontarktor is malay n handsome supaya aku bleh cuci mate

9. Makna kehidupan :
~mencipta pelbagai peristiwa suka dan duka

10. Cinta itu adalah :
~ indah, memerlukan kepercayaan dan kesetiaan antara 2 pihak

11. Saya paling suka :
~bace novel dlm bilik yg senyap sunyi so i can giv full attention dan berangan "kalo aku jd cm yg dlm novel tuh, dpt pakwe nsem, naik bmw, keje pilot, bla2~~" oh heaven nye berangan =P

12. Saya akan cuba :
~diet! anyone, plz support me. wakakakaka

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
~ nk bg sedap ayat. yeke?? huhuuhu

14. Telefon bimbit saya :
~sony purple.penuh dgn mp3 lagu bez2

15. Katil saya :
~tempat paling bez utk bace novel dan bergayut kat tepon

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
~"eh pakwe ko keje ape ek" .. tlg jgn bz body. kang aku jwb die pemilik 18 syarikat gergasi di US mau ko pengsan. wakakaka

17. Teknologi adalah :
~seswatu yg advance yg menyebabkan wujudnya blog aku ini

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
~ntah la. main campak2 je dlm kuali tup2 menjadi n sedap lak tuh

19. Semalam :
~mama msk bubur lambuk sbb adik puase ganti.. ohh sedap ok

20. Hari ini :
~nk smbg bace novel "SELAGI ADA DIA by AISYA SOFEA".

21. Malam ini saya akan :
~ baca novel jugak. hehe

22. Esok pula saya akan :
~puasa ganti yg last. yahuuuu!!

23. Saya betul2 inginkan :
~satu almari buku yg sederhana besa di rumah yg menempatkan banyakkkkkkkkk novel2. ohh seronoknye

24. badminton atau futsal :
~dua2 x nk. hehe. karoke lg bez

25. Karaoke :
~nak p weekend ni! huhuhu

26. Kereta :
~aku ska honda type-r kaler putih. damn smart ok

27. Bilik yang terang atau gelap :
~ terang utk bace novel & gelap utk bergayut & tidoooo...zzzZZzzzz....

28. Makanan jepun adalah :
~x bleh masok dlm tekak aku

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
~jom kuar cari makanan bez2 weyh!

30. Siapa yang anda tag:
~odah ! i lap u...

No comments: