Thursday, July 23, 2009

buzy bee !!!

aku sgt bz ! xde masa nk melangok depan pc lg!
keje adelah byk!
bos adelah mcm punde* !!! bila director dtg, die cm sial tibe2 eksen n marah2 sume org n ckp " apa lambat ini" "kasi follow up la!" "esok nnt bla2"
eh so shit ok. ktrg yg wanita2 ayu berkaliber dan gebu2 ini ( wah! gebu ke) adelah sume nye tensen dgn si bos punde* ini.
tlg lah director, pecat die! find some1 else. bukan kitrg je bengang dgn KECEREWATAN melampau die tuh, sume yg deal2 dgn company, dr lawyer, kontraktor, bankers, even certain purchaser sdri pon ckp die cerewet!
WHAT THE HELL???
amoi sebelah aku mmg da ngamok la td. aku wat je keje aku. kuase aku nk pndg muka si bos ni. kalo nsem, nak gak pndg. ini (*&^%.. mintak maap la bos. ko mmg bg sume org mencarot dan memaki bagai terhadap ko ari ni.
bayangka, surat yg dlm negeri sdri pon nk gune courier. mula2, kitorg ammend pakai post la kan, teros die bising suoh pakai courier. agak2 la kan. bukan pntg sgt pon surat tuh. surat biase je
yg amoi lagi sorg, mmg dasar melaka la kan. die bg sial cilaka je kat si boss ni. tp blkg2 la, depan2, hadooo la kan
aku? aku adelah silent stream je. hikhik. sbb aku bukan keje lame pon kat sini. agak2 menyampah, pas raya aku cabut la. ade ke kuasa aku nk keje di bwh pemerintahan bos yg marah2 staff sdri, dgn suara yg kuat yg membolehkan opis ni runtuh??? x kuasa ok
eh kate bz kan, tp pnjg gak tulis ni! surat pon x abis type lg. mmg minggu ni aku main2 dgn surat je la. sila jgn panggil aku minah surat ok
si boss ni semenjak director bg kereta baru, Harrier lagi tuh, asek kuar merambu je. eh bgs la jugak. dr ko dok dlm opis ni memekak dan nbg sume org pening!
oh serius!! sume org dalam opis ni pening dgn die! bape org je dlm opis ni, si boss dgn 4 org pekerja wanita. aku sorg melayu 3 lg amoi2. sume2 x ska dgn die. Pening!!!!!!!!!!!!!!!!!!! semalam lg pening! ari ni kurang pening tp telinga ktrg sume bingit dgn suara boss yg memekak!!!!
ni boss xde, adelah aman sedunia. aman........ xtau la jap g die blk mst bising2. eh mak ko ngandongkan ko mkn bontot ayam ke boss??????
oh lg 1 problem dgn bankers yg cerewet! elok la ko kawen dgn boss aku tuh. benci2 ! wahai makhluk2 cerewet dunia, tlg jgn menyusahkan org !!! damn u bit** !!! wah ni mmg tahap mrh la kan
ok lah. smbg keje. ade yg si tua boss tuh blk, tgk surat x siap, harus die membebel mcm ayam pas bertelor!
kpd yg follow, mekasih, nnt aku follow blk. skrg xde mase sgt nk godek2 blog. bercadang weekend ni nk ubah layout. cadang nye...........
by folks !!

No comments: