Sunday, July 19, 2009

hospital , Kluang Station n Novel again

ok semalam, pas abis keje, as well la, aku n odah pny plan adelah nk ke hospital utk melawat school mate kitorg mse skolah menengah dulu. mood menulis malas. so menulis pade pic je la yerk. huhu



we went to Hospital Melaka... mula2 adelah sesat. bukan sesat jalan nk ke hospital tp ke blok nye. alah nurse tuh penipu je. kitorg tny die ckp ni la blog A, bile tny amma guard, die kate bukan. blok A kat belakang. adelag bongek la that nurse yg bg info salah. siol..



~~ pas lawatan kecemasan. cemas jadahnye la. da bukan dlm waktu melawat. tp kitorg kesah ape, ktrg ckp la "jap je 10 minit". xde makne nye 10 minit. melarat jugakk....



~~ n bile kitorg jumpa kwn kami tuh, so sad. die kene sakit saraf. actually dulu die pregnant, n jatuh kat toilet n gugur, after dat die koma, n kene sakit saraf. mase kitorg pegi, xde org jaga die. yela family dok jauh dr hospital. parent die pon keje n mybe agak susah nk pegi hosptl due to some inner problems. i dunno. tp sgt kesian. she's unable to talk, to see. mata terbukak tp x bleh nmpk. n sumtimes, mse ktrg melawat tuh, die mcm menangis, tp xde tears la. mybe sbb sakit, tp die x leh ckp. n odah asek suoh aku ckp, "ckp la long". mane la aku reti. aku tgk die. sgt kurus. berat die 25 kg je. mmg muka die skrg ni, lain dr mase yg die sihat dulu. n if ade yg dtg tgk at first time mybe x kn cam itu die. aku harap sesiapa yg lalu dan baca blog aku ni, mari la sama2 kita doa semoga die di beri kesihatan yg baik. amin...






ok chill !!! then abs melawat, perut puaka kami berdua adalah lapar cm haram. so destinasi adelah mencari mkn la kan. ape lg. due to highly boring to fast food, kitorg ke Tesco n mkn di sini.....



Kluang Station. agak lame la x melepak kat kopitiam kan. tp lepakan kali ini adelah sgt2 berbaloi! sebab ade sorg mamat ni handsome x bleh blah! mula2 kitorg konpius la die ni india ke melayu. setelah lame mengskodeng, dpt 1 kesimpulan. mamat tuh adelah Chindian. wife die cina. anak2 die, OMG, sgt la comel2. anak da 3 beb. but he's still look hotttt !!! hahaha. odah adelah yg paling kemaruk. biase nye aku je yg suka lelaki2 type begitu. mgkn org tuh nsem sgt kot. not nsem la, but MANIS... hikhikhik





ok we have this for drinks. odah wif her lime syrup wif a lot of berudu2 n me wif cham charmingg !! wink~~ highly stoned..





ok order ini jugak. slice toast. but sgt la kedekut planta n kaya. huhu. harus bwk Anchor butter sdri. hikhikhik






ok for makanan pengenyang perut puaka, Laksa Asam. less stoned but still ok. byk ikan. i loike! tp xde telur rebus. how come?? odah plak makan mee rebus. was so so la. but ok la.




~~n after kenyang, sesi mencuci mata. n masok la Popular BookStore. oh adelah sgt bahaya bile msk bookstore sbb akan di serang kerambangan mata yg hebat bile nmpk....NOVEL !!!!



novel adelah sgt byk kan. mmg la daku terkelip2 mata. n akhir nye, setelah lame mencari, actually xde la lame mane, aku berjaya membeli ini !!!




aku teros menari sambil goyang2 montot ! ahaks!! asal aku pegi bookstore je, novel ni xde. akhirnye jumpa jugak di popular. mmg popular la kan sbb tu asal abis jerk. mmg untung la beli, sbb ade rebat 20%. so price is rm15.90






biarlah YM berbicara. ni odah punya.

~~odah pon bli 1. mula2 die cm x nk sbb xde dlm bajet la ape la. abis igt bli novel ni ade dlm bajet aku ke. mst la xde. hikhikhik. novel ni, mula2 my beloved jacko a.k.a faizi ( hark mati la kene maki sbb die mrh aku pggl nama die btol2), ckp novel ni bez la ape la. so aku cari kat penulisan2u. n ade. tp mato den ni kang terjojol lak sbb ngadap pc lame dan tekun sgt. sbb aku kalo bace novel adelah tekun dan khusyuk gitu. so pakse la odah bli. haha. ala die nk bace jugak so fair n square la dua2 novel yg kitorg bli adelah bez2.





~~ ari ni , mama n baba n mak lang n adik aku p umah pakcik kat selandar. so adelah suka2 sbb mst la dpt main masak2 kan. mula2 rajin tahap cipan, pastuh odw tgh masak adelah dtg penyakit mls. so masakan adelah so so gitu




nama makanan x nk kalah lak kan. sotong ni, yg baba bli kat ganu tuh. hoh harus la empok kan dulu baru leh msk kalo x mau liat. eh series aku leh plak mls mase odw masak2, n mmg la hasil nye pon mls. ikan tuh je rajin sket, siap guna cili merah fresh tuh.mmg rajin la aku msk die. kalo mula2 da mls harus aku gune cili kering yg da siap blend dlm fridge tuh. haha. layan je la. n one more, da siap2 masak, aku bleh rilex2 sedang aku sebenarnye x msk nasi lg! hahaha. naseb bek dorg ni blom nk mkn lagi td. hikhikhik




oh okla itu sahaja bebelan dr hamba ALLAH ini. ari ahad yg mls, aku dok umah je. nk kuar p pasa mlm pon adelah mls. sume la mls. almari baju harus di kemas coz silap2 tikus leh masok beranak dlm tuh. sgt bersepah!! harus berusaha mengemas sat gi. chaiyookk !!!




to all followers, thanx for reading dan juga kepada sume yg menyinggah umah ku ini. astalavista bebeh !!!!



No comments: