Friday, July 10, 2009

selagi ada dia


semalam, aku dgn jayanya telah menghabis kan novel SELAGI ADA DIE, hasil nukilan one of my fav outhor, AISYA SOFEA.... novel nya yg warne hijo belah kiri itu

~~ kesimpulannye : adelah sgttttttt bezz ok!! thanx to odah, tuan punya novel yg berjaya membeli novel yg bez n romantik lalalalalala~~

~~ aku amek mase lame gak la nk bace novel ni, sbb xde konsentarsi. since last two days baru mood dtg n aku berjaya mengkhatamkan nye mlm td

>> cerita ni tentang 2 beradik, ARI & MALINI yg mane watak lelaki, HARIZ, minat kat ari , si adik nye, tp dlm mase yg same, kakak die malini, perasan yg hariz suka kat die. si ari tuh kapel dgn hariz, n one day kantoi bile kakak die nmpk dorg dating. n ari di mrh oleh abah die n kakak die smpi di halau.. so die bwk dri ke uk utk stdy n then keje kat sane.. lepas 5 thn, die pon blk sbb kakak ipar die kate mak dgn abah die x sehat.. mse dlm flight ke malaysia..die jumpa IDRIS SULAIMAN..sorg bisnesman, umor 40, duda yg kematian isteri. n start drpd tuh dorg contact2. n ari start syg kat idris tuh

>> eh cite die pnjg la, x kuase aku nk cite sbb aku mmg x reti nk merumuskan ni. bab ni mak lembap sket ok. tp akhirnya, arianna kawen dgn idris setelah bermacam2 dugaan die lalui. n mase die nk kawen tuh actually die x tau sebenarnye die akan kawen dgn idris, sbb die igt die akan kawen dgn hariz sbb mak die suoh..

ohh im really in love wif idris sulaiman ok! bez nye kalo die btol2 wujud dlm alam nyata. mmg aku ska la die!! i lap u idris. wakakaka..

aku x tau la nk imagine idris ni rupe sape sbb slalu nye aku bace novel, aku akan imagine yg heronye adelah fahrin. tp fahrin x tua. huhu..i lap u too fahrin! muaxxx..hehe

n lepas ni aku nk continue bace MASIH ADA CINTA, novel yg tgh2 tuh ( dlm gmbr di atas ye).. hopefully aku akan full of corncentration sbb sabtu ni aku akan merembat novel ANDAI ITU TAKDIRNYE.. novel yg bakal mengundang sebaldi air mata.. sob sob sob ~~~
ok la..itu saje dr minah novel ini..

sory : penutup adelah cam cilanat sket ari ni

by folks !

No comments: