Sunday, July 12, 2009

tanpa tajuk =P

xde tajuk la post kali ni sebab aku xtau la nk taram tajuk ape. actually post kali ni nk ganti semalam pny hal sbb smlm adelah sgt la bz dan hari2 bershopping terjadi semalam. ohh adelah sgt seronok ok!

after abis keje, aku dgn odah seperti biase ade je la plan nye kan. so smlm kami bertekad utk membeli kain! bukan kami, tetapi lebih tepat adalah aku! hahahhaa.. kitorg p jakel ( astana moda actually, which is anak syrkt jakel kat melaka ni). sesampai nye di sana, ohhh aku ade lah sgt sexcited ok! so many kain2 yg meruntun kalbu! oh ayat mmg la x bleh blah!. mmg rambang mata ok. urgh!!! kalo bleh nk je rembat byk2 tp kang lari bajet puler. so aku rembat 3 pasang dulu. 2 utk aku n 1 utk maklang. dan hasilnye....!!!




taraaa!! aku adelah sgt kurang baju kurung kaler plain2 ni. so aku bertekad nak rembat 1 plain colour. sgt byk pilihan ok. mula2 mcm nk yg kaler gold. pastuh nk yg maroon plak. and at last, aku amik grey. juz nice. nnt bleh jahit batu2 kat lengan. wuhuuu!!!




dlm gambar kain ni nmpk x berapa elok ok. tp ble tgk live, adelah cantik ok. aku kurang baju kaler2 hijau ni, so, this one quit nice la. jenis lace pny. so, wajar lah ia jarang2 kan. hahaha mmg la wajar juga utk berseksi2 di hari raya nnt. ahhh matik la aku mama silambam! ade hati nk sexy2! wakakakakaka.. aku sgt suka bunga die. odah pny kaler biru2 kain yg same tp coraknye adelah lain. ktrg x nk wt linen. sbb nk berseksi-seksa! wakakakkaa.. ( matik lagi aku kali ni di silambam oleh baba pulok!)


yg ni aku rembat utk mak lang. aku actually x pandai sgt nk pilih utk org ni. tp agak2 je la. nasib bek mak lang suke. kuikuikuikuikuikui


~~ n after bli2 kain, kitorg pon mmg la lapo pny la sbb 2 jam weh pilih kain. belinye 3 je! huhu. so gerak la ke mahkota parade... dan destinasi makan adelah!!!!




hahaha mula2 kami ni xde la nk mkn fastfood sbb adelah sgt boring sudah. tp asal aku suggest je odah x nk. kluang station-reject! nando's-reject!! mama chops papa grill- reject !! chicken rice shop-lagi la kene reject!!! ah geram2 dgn ko od!! wachaaa!!!! naseb bek ajak p burger king die x reject. oh kami mkn whopper ok! whopp whoppppp!!!! aku ska whooppp sbb byk sayur! especially tomato yg yum2. n aku pny adelah dgn cheese, tp odah xmau. die kate ini last mkn burger king, sbb muak! pasni ko mkn kat vincci je odah. mkn kasot !! muahahahahhaa





after mkn, edisi mencari kasut puler. kasut x kasut sgt la. more to sandal actually. juz nk pakai utk p keje. harus yg comfort2 sket. kalo nk pakai high heel, matik ko tergolek kat lantai opis tuh..lgpon x prlu melawa2 sgt kt opis aku tuh sbb xde org nsem! kihkihkihkihkih


~~ about 5pm, kami blk umah. sbb harus la blk da petang2 kan. ade yg mak kitorg karate-do sorg2 kang. haiyakkk!!!!

n mlm nye,xde la mlm sgt, baba blk dlm kol 7, baba kate jom ikot p dinner. harus la pakai formal kan. aku igt kan dinner ape. more to jamuan makan mlm la. mcm jamuan konon2 nye mengeratkan hubungan sesama rukun tetangga. hah bgs la tuh. aku mmg x kenal org kg pon!! muahahhaa adelah kejam ok

~mase kat dinner tuh, aku tibe2 menjadi pelik, sbb bangla pon ade!!! oh tibe2 aku rase cm kat overseas plak.mcm2 org ade. n adelah sorg makcik kerek ni, mybe die ajk besau kot. bleh die pandang sipi2 je dan ala2 jeling dgn penuh ke'kerek'kan ok. eh nasib bek la mood aku adelah superb mase tuh, sblom di ganggu oleh seswatu itu. ahh x kuase aku nk ckp pasal seswatu itu. kang ade yg kate aku menjatuhkan maruah itu puler. urgh haruslah aku diam je ok.

oohh sblm terlupa kpd individu itu, aku mmg berada di jamuan mkn mlm ok!

~~jamuan tuh di hadiri oleh Datuk Wira Abu Seman Yusof. timbalan menteri ape ntah. pertahanan kot. die ni kwn baba la. baba ramai la kwn datok2 ni. baba je blom datok. hihihi




kami ade 5 invitation card. dulu, baba adelah pengerusi jkkk. so adelah sng utk dpt byk kad. hehehe



panton x abis.. korang abiskan la sdri. huhu




aturcara majlis yg teramatlah boring ok. dinner skolah pon bez aku rase




even majlis adelah boring dan sangap, tp makanan adelah bez ok...

1- nasi putih. bukan umah org kawen ade nasi minyak
2-sambal udang
3-ikan siakap sweet & sour. dlm byk2 lauk, yg ni je aku x mkn. mungkin da boring. huhu
4-lauk yg paling sedap! daging salai gulai lemak dgn rebung
5-tomyam campor. tapi x mcm rase tomyam pon. mcm sup2 style
6-yg sipi2 tuh adelah buah tembikai..

~ aku mkn nasi adelah sikit ok sbb malu kongsi meja dgn org yg x kenal. nasi je sket. lauk tibai la sbb org len cm lebih fokus kat ikan tuh. aku xde heran nye ikan2 ni. dan semeja dgn aku tuh, ade pakcik tuh, pakcik ok. adelah nsem. mgkn mase muda2 die adelah nsem. hahaha ni yg susah jd aku yg minat older2 style ni.wakakakaka. matik bini pakcik tuh stone cold aku!




muka baba adelah spti x puas ati je dgn penganjuran majlis ni. mmg agak kelam kabut pon. dan dak tam adelah sprti biase, msg2 awek2 nye la. xde die heran nye majlis tuh, awek lg penting kan tam! - odah, melepas lah kau!

~~ktrg xde la tgu smpi abs majlis, sbb dlm kol 9.30 kot ktrg da cau ke rumah makcik aku yg wat kenduri menyambut menantu. kenduri tuh berlangsung td. xde sanding2 pon. last week kat umah pmpn kat perak da sanding.

dan ari ni, mase kenduri, aku adelah dtg tunjuk muka je dgn cousin2 seangkatan aku. wah kire geng2 anak dara la kan. wakakaka. dtg mmg la utk isi perut. pengantin jeling je. hahahaha. nasib la. mmg la kitorg ade la kejam. tp aku xde la kejam. aku tgu lame gak la sebelom cabot blk. yg lain lg kejam, pas mkn teros hlg! ish ish ish ish... hehe



tibe2 aku nk letak muka budak ni byk2. termasoklah 1 muka aku enteprem! ini anak kazen aku. ibu muda ok kazen aku itu. aku bile la lagi! wah amik berkat la gaye nye. wah budak ni mmg lah aku geram. mmg aku gigit2 pipi kau yg embam itu. mate kau adelah bulat. wink~~ bulu mate ko mmg la mahal dik.. rase nk amik je bulu mate ko tuka dgn aku


oh itu saje la nk bebel. aku lately adelah malas nk wat penutup ok. x tau la nape. tibe2 kehabisan idea.



mlm ni adelah mentor!! siapakah pemenangnye???


black, chaq atau fira ????

aku adelah x sokong sape2. aku sokong tomok! tomok i lap u.... hahaha xde kaitan ok

okla same2 tunggu dan lihat

bye folks !!!!

No comments: