Thursday, August 13, 2009

kisah lalu

ok td bace blog odah, die dok cite pasal kisah2 lalu die
pastuh die kate kalo korg ade kesah lalu yg bez2 share la
td kat ym pon die da ckp

so aku adelah pantang kalo bab2 begini
ala2 tag x rasmi kan
hehehe

aku mmg ska bab cite2
bukan membangga diri
memalukan diri pon aku ska
wawawawawawaawawawa

ok la
mesti la cite pasal mase kecit2 kan
aku kecit2 dok kat sentul
ape name ntah
aku dgn adik aku yg no.2 je lahir kl
yg lain sume melaka piau!

mak aku, kadang2 die slalu la cite2 pasal ktrg mase kecit2
cite kadang2 smpi die sdri gelak2 smpi kuar air mata
aku gelak ala2 tersipu konon la
hahahaha

ade 1 kisah, mase saya baby2 kot
x pon mase aku da bleh merangkak ke ape ntah kan
ade 1 mlm ni, org sume da tido kot
pastuh mama dgr suara aku melalak
mama cari2 aku x jumpa
dgr suara je kan
smpi mama panik la sbb cari2 aku x jumpa
skali korg tau mama jmp aku kat mane?
bawah katil uoolllssss!!!
hahaha
ape jadah la aku gulik2 smpi bwh katil kan
konon nk jadik stunt ke bagai
last2 menangis


aku mase kecit dgn tangkal di pergelangan tgn.
hahahaha
mama kate tangkal sbb kuat melalak
ntah la. aku pon x pasti


pastuh, ade 1 tragedi la jugak
mase dok kat sentul la
mama tgh masak2 kat dapor
aku dtg menyebok ke ape x pasti la
tp yg pastinye, aku main2 kat peti ais, cmne ntah peti ais tuh leh terbukak n...
splash !!!!!!!!!!!!!!!!
know what bebeh???
bekas yg isi cili yg da siap mesin tuh telah bermandi ke tubuh ku
hahahaha
dan efeknya smpi skrg adelah, mulut aku yg x mkn saman
hahahahaha
baru btol la mulut kene cili



kalo sy kene cili mase tuh, pasti saye x gelak seperti ini
ini mungkin makhluk2 mane ntah yg main agah2 ke agaknye kan
ataupon sy tersenyum sipu2an di kala sedang tidoq




oh aku ape kes kecik2 da pose begini???
tp lihat tgn aku still pandai cover itutttt
maknanye aku masih tau malu di waktu itu
hahahaa
sila tutup mata anda!


lagi 1 tragedi!
tragedi yg meninggalkan kesan sampai skrg
mase aku drjh 2 kot
ke drjh bpe ntah
tp mase tuh da pindah melaka la
mase tuh, adik aku yg laki tuh baby2 lagi la
so biase la nk main dokong2 kan
pastuh ntah mcm mane , mase dokong tuh, aku terjatuh kat almari kaca n pecah kaca tuh beb
adik aku tercampak kat tepi
naseb bek die xde ape2
tp aku!!!!!!!!!!
korg tau???? mesti la x kn
aku telah tercedera
tidakkkkkkkkkkkk
cedera ape??????
kulit peha aku belah kanan, telah koyak, n kulit tuh xde, in other word, hilang!
adelah sebesar 3 jari kot, rompong xde kulit
aku igt lagi merah2 darah ke isi ntah kan
yg pasti aku mesti la melalak kan!
uwaaaaaaaaaaaaaa!!!
mase tuh baba kat opis, so jiran kitorg bwk aku p klinik
kene jahit 7 jahitan beb! pengsan!
yg aku igt mase doktor sapu ubat kuning tuh, aku jerit
mau x pedih kan??? pedih la!!!!!!!!!!!
pastuh mmg la kene jaga btol2
tido pon kene mengiring je
sbb kene peha kan
kalo tido tertindih yg berjahit tuh, mak oihhh mau x sakit
hahahaha
tuh la. gatal nk main dokong2
skrg, adik aku yg tercampak tuh da beso panjang + nsem pon
ade sape2 nk isik form???



oh pas kene jahit harus pose gini ke?
haha ni ntah umoq bape ntah
ni kat kg ganu sane
style beb spek
haahahahaha sape punya ntah aku rembat
yg pasti mase ni raya kot x silap
rantai tuh yg x tahan, labuh kemain nk sampai perot
( oh aku tetiba malu letak pic ni)


aku pon ade insiden dgn basikal
mase bile ntah
mase tuh kat umah pakcik kt palong, n9
main basikal
x reti guna brek ke ape ntah kan
skali terbabas kat tempat org tanam2 tebu uollls
hahahaha malu setahon



pose yg same
ape kes>?
tunjuk sape ntah yg snap pic tuh
x igt dan xtau
oh patung itu ibarat bantal busuk mase kecit2 kot
pastuh da hilang
xtau p mane

itu dulu
kisah mase kecit2
skrg, saya sudah membesar begini



ade rupe ke???
dagu tetap mantain



kenapa saye bermasam begitu??
mase ni tamat tadika
oh sebelom tuh ade menari2
hahaha
lawak2

oh sgt rindu mase kecit2
leh mandi laut pakai spender je kan
skrg?
adekah berani begitu?
silap2 tsunami la melaka nnt
pengsan mak i nok
kuikuikuikuikuik

actually cite ni byk tp cite kan sket je
byk sgt kang kene wat slot plak
x kuase i

ok, sape2 yg nk share kisah2 zaman kecit2, moh la
cik mawar! anda di mesti kan utk bercerita ok!!

ok itu aje

tatatatatatata

8 comments:

SITI RAUDAH HJ AHMAD said...

hahaha...lwak la nengok ko posing yg pkai spec tu...pose 1..!!!haha

Lya Colours said...

~~ odah
oi aku kecik2 da stylo tau
muahahahahaha

kucingorengemok said...

laaa rupanya pose tunjuk² tu ko yang mulakan ke lya? hahaha.... syabas!

Lya Colours said...

~~ kog
haha gitu la gamaknye
trademark lapok
muahahahhaa

HanaKimi said...

Pergh..ganaz giler mase kecik2 yeer(^^)
comeyy la yg pix pkai spec tu..

Lya Colours said...

~~hanakimi
xdo lah ganas2
ayu gitu
hahaha malu aku la letak pic ituh
tulun tulun

Cik Mawar said...

hehehee.. sumel2 nya
okek.. okek..
nnt mawar citer pasal mawar tecik2 lak..pic dah da lam pendrive.. kekeke

Lya Colours said...

~ mawar
ok selamat bercerita
hehe