Monday, August 17, 2009

saya akan konvo!


tolong2 kepala sy pening
tibe2 je
pas dinner td
tp sy da telan 2 bijik panadol
so skrg dah slow mo sket
td agak berat gak kepala
nape ek?
tido lambat kot
sbb mlm td layan hindustan kat Zee TV
padahal cite tuh aku da bleh hafal flow nye cmne
tp da cite tuh mmg bez, aku layan je la

ok bleh di katekan mane2 blog org asek bercerita pasal 2 org itu yg berkahwin semalam
tp blog aku, x kuase nk cite ok
sbb aku x nk mengsuweikan blog aku
sbb mmg aku x ska dua2 org itu
aku ase majority pon msti x ska
so, aku x kuase nk berkomen2 pasal mereka itu

oh sy dpt kad ramadan dari kak yanmie


thanx kak

aku pon da plan nk wat kad jugak
tp ntah bile la dtg idea nk decor ni
tp jgn risau aku akan perah otak jugak nnt


saye baru dpt surat drpd uitm
nk tau surat ape???
BORANG MAKLUMAT GRADUAN - ISTIADAT KONVOKESYEN OKTOBER 2009
tp yg agak nyirap nye, tarikh luput antar borang itu adelah 14ogos
ari ni?? 17 ogos okey

ape pny delay
mcm flight delay kan
naseb bek aku ade informer yg bagos2 dan hebat2
so, aku dah download kat student portal dan da post last week!

tp yg bahagia, sy akan konvo!!!
alhamdulillah
setelah berpenat lelah 3 tahun mengabdikan diri di UiTM Segamat, iaitu dari June 2006-May 2009, aku akhirnya akan menggenggam segulung ijazah nanti!!
aku sgt happy!
macam2 aku lalui mase belajar
dan yg paling perit yg berlaku last final exam
tp alhamdulillah sume dah berjaya di tempuhi
thanx to mama n baba yg bagi duit belanja ( wah! tribute utk duit je ke? kuikukui)
n thanx tuh ptptn yg bg loan, even half je. bgs la so nnt xde la byk aku nk bayar hutang kat ko!
mama n baba i lap uuuuuuuuuu
nnt nk sambung master nk wat loan kat 'fama'
kuikuikuikuikui



tibe2 saye nk upload gambar2 mase kat segamat dulu
sbb saye boring


my precious thesis
1 sem beb buat ni
bila nk due date certain2 chapter, mmg x tido mlm la jawabnye
alhamdulillah dpt A-
minus ok
muahahaha
thanx my lovely advisor, Cik Maz or soon to be Doc. Maz..insyaALLAH..


oh itu dia advisor sy sedang mengajar di depan
sy bersama dgn die dr part 3-part 6
die mmg sempoi
ini gmbr 2008. hahahaha setahun yg lepas


kitorg mmg ska bergambar dlm kelas
oh baju kaler same
mesti ade presentation
ntah da lame la x hengat
short & long term memory lost
ngeeee~~~


ini pon same
tudung merah, kaki gelak kuat2
actually kami sume ska gelak
kahkahkahkahkah
oh sgt kuat!



gambar tuan pny belog harus ade!
saya, if kelas tuh adelah klas lecturer handsome , En. Z, saya akan jangok
jangok is melawa
org klate kato
or ade presentation
kene over2 sket
ngehehehehehehehehehe~~


see !
dlm klas lagi
oh kalo saye malas nk gosok baju, saye akan pakai baju cotton coz ia x payah gosok
kawan2 tau la if aku pakai baju cotton makne nye saye adelah mood malas
oh ini dlm kelas Qawa'id Fiqhiyyah
kelas ni, mak aihhhhhhhhh
kelas yg sgt mengantok beb
bleh tersengguk2 aku dgn kawan2 aku kat meja
siap letak dagu kat meja n tido!
kalo org present kat depan mmg bantai tido la
muahahaha
tp ends up wif result A !
thanx ustazah!






ini mase last class
klas aku hanya ade 2 kumbang
tp dlm gmbr ni, kumbang yg kiri tuh lecturer saye
kuikuikuikuikuikui
ohh miss uitm segamat a lot!
even last2 semester me quit alone
ah forget it!


x sabar nk tgu that day
that day i will graduate
oh nak plan pakai baju ape konvo nnt?
me n odah nk bli kain
wah aku da ckp mama nk bli kain mahal2
kuikuikuikuikui

aku akan bawak baba n mama masuk hall
n tgk aku konvo
jgn terkejut if mase tuh tibe2 aku nangis!
msti la sedih kan


mama baba i lap uuuuuuuu
kuikuikuikuikuikui
nak duit raya!

ok dah merapu
tatatatatattatataa

11 comments:

Anonymous said...

nk aku komen ye??
ok..akan aku tinggalkan kesan DNA aku kat sini...

selamat konvo..
n tahniah ko dah layak konvo...

lepas ni..aku sapot ko..
ko nk sambung master ek?
aku akan tetap sapot ko..
make me proud k..

ko konvo master nnt aku pigi sane!
sabut ko konvo!

Lya Colours said...

oit dak jack main anon plak
weh konvo aku ko jd potograper tp aku xnk bayor bleh?
kuikuikuikui

HanaKimi said...

Tahniah!!
Nanti ko bt kad pose, kt raye, bagi aku erk??
Nanti aku letak besar2 kt belog ku..hehe!!


P/s: aku pn x minat jak, kt dedua org itu!!(^^)

SITI RAUDAH HJ AHMAD said...

along kite akan konvo bersama...yahuu...klu ari yg sme punye la gamat s.alam kte wat nti...
eh nk photografy free gak blh tak...wawawwa

Lya Colours said...

~~hanakimi
mekasih bebeh
nnt aku buat tp mengambik mase nk perah idea

~~odah
od kite akan gemparkan s.alam
yeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

slamat brkonvo.. sgt jeles ok!! nak konvo jugak.. T_T

reen said...

slmt bkonvo..tahniah!!!
jngn lupa banje akak nt ye..he..
bnykny dia puny story mory!!;D

Lya Colours said...

~~leesa
tq
moh la dtg gempak kan s.alam beramai2
lalalalalalala~~

~~reen
thanx kak
nak hadiah
wink !

c-idah said...

wah!!!!!
korang p sesama eh...

amboi...
gempak sakan la korang eh...

apepn..good luck n njoyyyyy!!!

Lya Colours said...

~~ c-idah
kak nak adiah!
hehehe

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan.. tengok jgn x tengok.. sila
klik disini.


Blog anda bagus..!!! Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa.
wassalam