Tuesday, November 24, 2009

aku benci kau !!!!!

hari ni mmg damai
hujan je kan. sejuk sedap je tdo. dan seperti biasa pagi2 nk siap p keje
dan seperti biasa ari2 tgk Malaysia Hari Ini (MHI)
dan aku dgr si host MHI tuh, x pasti la sape, tgh ckp pasal bayi menggigil
and aku teros statik depan tv tuh, sbb nk kepoh la apehal bayi menggigil lak cite kan

dan rupa2 nya, adelah bangsat punya binatang yg buang anak die kat beranda umah org ni, di waktu hujan2, sehingga masa bayi tuh di jumpai, bayi tuh dlm keadaan menggigil dan kebiruan !

aku x pasti lah, yg melahirkan baby tuh binatang atau setan ????????????

kau nk main sedap je kan, pastuh dpt anak kau buang2. x mampu bli kondom ke bodoh !!!!!!

kau mase sedap2 tuh x pikir ke, oh mgkn kau pikir, "ala buang je la mane2 nnt syg" what the fakkkkkk!!

if korg lom bace, leh baca di metro ini, dan siap sedia lah untuk berbakul sumpahan yg korang nk hamburrrr kan

aku sedih betol, bila bayangkan baby tuh menggigil. yg paling jahanam, die mmg baru lahir sebab tali pusat still x potong dan ada uri sekali ??? hey bangsat yg membuang bayi itu, aku harap kau kene tangkap, dan di sula dgn besi panas biar kau mampos sialllllllll

aku lilit kau dgn tali pusat anak b**i !!!!!!!!! busta*d !!

eh kot ye pon anak tuh kau dpt secara harammm, atau perkahwinan kau x di restui dan mak bapak kau x nk tgk ank yg kau lahirkan tuh, atau berjuta2 alasan lainnnn lagi yg memungkinkan kau nk buang bayi tuh wahai cilaka, aku rase ko letak kat masjid pon 'mulia' sket dr ko letak kat beranda umah org di waktu hujan2. bodoh ! bodoh ! bodoh ! bodoh !!!!!!!!!

ape2 pon, aku ucap selamat berjaya mampos la pade mak bapak budak tuh

aku harap, ko mandul la sampai bila2. xde la pasni ko nk buang ank ko kat beranda umah aku lak !!!

semoga kau aman dudok dlm neraka !!!!


mampos kauuuuuuu

*sekian carutan. selamat pagi. ngehhehehe*

__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

33 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

btol...bia mak bapak budak tu mandul.kl xmandul bia la mati pucuk.adeh.bodo btul la manusia2 tu.

hrp2 la yg laki tu kene kanser tetis, yg pompuan tu kene kanser rahim.

aku doakan bayi pmpn tu slmt dunia akhirat.

Alimaz-Kembara Terasing said...

celaka betoi mak bapak haram cenggitu....

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

cejuk2 tito je r besh~~
la la la~~
ZZZZZZ

INTAN said...

Memang mangkuk tul orang tuh..binatang pun tahu sayangkan anak tau..

ct odah said...

mmg bangsat...nsb la bdak tu idop lg...nk je aku tolong sule kan mk bpk bby tu...

ANIS said...

sungguh kejam org yang buang bayi tu.
akal diorang letak kat lutut kot.

maiyah said...

mmg mangkuk punya keje, tak kesian ke ngan bayi tu.. Allah

Hazari. said...

haha.. setan pun lgi baik kot.

MiSsyLiLy said...

mmg haram jadah punye manusia.. bkn manusia la tuh.. setan

Lya Colours said...

~ xtion kamey

yela. x guna manusia cmtuh. aku rasa bg hukuman ape pon tetap x berbaloi dgn ape yg die wat kat baby tuh. kite doa je lah baby tuh selamat dunia akhirat

Lya Colours said...

~ alimaz

haah mmg beso celaka. damn u people

Lya Colours said...

~ ayudeadwish

hahahaha kau tido je la eh
sejuk2 ni tido silap2 x bgn seminggu lol

Lya Colours said...

~ intan

haah manusia cm tuh xlayak lgsg bergelar mak bapak

Lya Colours said...

~ odah

wah ko mmg emo. hahaha
ko jgn buang anak ko sok

Lya Colours said...

~ anis

dorg pny akal bukan kat lutut
dorg tetinggal dlm lubang jamban kot
tuh yg bodoh cm lembu tuh

Lya Colours said...

~ maiyah

org xde perasaan kak
dorg kesah ape
dorg pk sedap dorg je

Lya Colours said...

~ hazari

hahaha x pasti la setan lagi baik or dorg sebenar nye yg setan

Lya Colours said...

~ missylily

hahaha lg 1. setan bertopengkan manusia

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

apakah maksud sedap dalam entri kau ni??
kondom tu apa??
huh~
aku kanak2 pra matang...
kau sungguh garang rupanya..
aku tengah menggigil sejak baca entri kau tadi..
**extion kamen pengomen terulung padakali ini..sungguh bangga la tu...

Lya Colours said...

~ alvin

baru ko tau aku garangg
ggggrrrrrr
aku bangga dgn pencapaian eksen kamen kali ni
haha
aku harap die akan teros berjaya jd pengomen terulung

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Aduh zaman manusia... macam ni tak boleh jadi ibu yang baik.. tergamak betul lah.. anak sendiri tu... pandai buat pandai lah jaga... ceh ape punya orang lah...

Koyuki said...

kejam sangat kejam

katak_78 said...

Bagi kat kaklyn pun takper kan!

c-idah said...

keparat sungguh itu orang!!
pandai buat jek!
bertanggungjawab xnak...tau nak sedap jek!

laknatlah hidup dia hendaknye....

Lya Colours said...

~ afzainizam

salam aidiladha
betol tuh. buat nk sedap je anak tangga jaga. bangsat gila

Lya Colours said...

~ koyuki

sgt kejam mengalahkan syaitonnnn

Lya Colours said...

~ katak_78

kaklyn i misssss uuuuuu
eh nape lak bg kaklyn
lya nk la
ngeh ngeh ngeh

Lya Colours said...

~ c-idah

wah makyong ni emo lebih nmpk
ngeh ngeh ngeh

go go makyong
jaga anak2 mu
jadikan manusia bijak pandai dunia akhirat

azie said...

isy.. apalh punyaorng kn.. ciaN SI ANAKKK ehmmm

Lya Colours said...

~ azie

tuh la
org lain usaha mcm2 nk dpt anak
diorg bila da dpt, leh main buang2 je

KizZ said...

HI...Selamat hari raya dari Kiz..
Kalau sudi lawatlah blog kami dan jadi followers jugak ya..
www.kizgarden.blogspot.com

Terima Kasih ya!!

Cik Mawar said...

lya...entry yg sungguh menaikkan darah..huhuhu
sib baik den dok ada agi darah tinggi..
aduhai..semoga kita tak tergolong dalam gol insan2 seperti mereka.. amin :)

jack yg x sehat skang ni... said...

x sangka aku..ko dah jadi sorabg insan yg sangan berperikemanusiaan...
bagus ..teruskan perjuangan penulisan ko utk menyedarka umat!

aku sokong ko dr jauh!