Wednesday, November 11, 2009

anak bujang baba..

anak bujang baba nan seorang tuh dpt motor baru
hoih melampau ini..
bikin sume org geram je okey




LC beb
melampau
da 2 kali ckp melampau ni
anak bujang nan seorang kan

hoih

motor die very the security ok
bising !!!
td die bawak masok motor kat beranda
sbb die kate " aku seram tgk org lalu2 ni usha motor"
yela. org kg ni, yg berjiwa mencurik ni bukan leh pakai kan
kalo aku, aku pon takot. silap2 aku rantai 4 penjuru motor tuh

ok back to the story
mase die bawak motor kat beranda tuh, aku usha2 la
sbb smlm die bwk blk motor da mlm, so x nmpk la sgt kaler nye
td bajet nk usha2. die da masok dlm.
aku baru pegang, sentuh sket je
alarm die, mak aihhhh ngalah alarm kete
bangkai bising gila
sentuh je teros sensitip. over. kalo camtuh, ayam nk masok bertelor dlm bakol motor pon lariks



moto ni agak tinggi jugak la
terkapai-kapai gak kaki aku
tp xde la bajet aku nk bawak jalan2 ke ape ke sbb aku da x reti bwk moto ni

oh adik aku tuh da buat proposal kat aku okey
die nk mintak aku sponsor die nk tukar lampu neon
okey pasni nk tuka ape????
nk letak hello kitty kat motor?
boleh !!!



actually motor die sebelom ni , Yamaha ape ntah rosak. asek melompat je bila nk start. bukan x free gear. da free gear, die stat melompat. so tolak motor tuh, amik la LC. sbb die mmg ngidam LC je. sekali suarakan kat baba, teros dpt LC ! melampau !!! kalo aku mintak nk MYVI OREN bernombor pendaftaran AGT 360, bapak aku leh dapat kan x????

miahahahahhahaa lariksssss


__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

9 comments:

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau ni macam soh bapak kau caro jodoh jer...huhuhuhu...bertuah adik kau...aku tak pernah dapat LC..IC ada la...

maiyah said...

mmg le dpt motor pe.. kalo akak pun dok cuci ari2 :D

ct odah said...

mcm penah dgr jer no plat kete tuh...aku leh dpt kan...mgu ni aku ajak pak din g pinang si pemilik kete tuh...amacam ok...hahhaa

Lya Colours said...

~ alvin

aku pon ade ic je
tp aku nk AGT 360
cmne ni???
ko leh dapatkan tuk aku x

Lya Colours said...

~ maiyah

hoh ank bujang sorg kak
over la di manja kan

Lya Colours said...

~ odah

p pineng ape jadah
perak la bongok

reen said...

uittt...cm jeles je lya???hik3..

btuah la jd ank bujang sowng ye..

akak lak..ad anak dara sowang je wt ms ni..ntah ap la yg bkl d requestnya nt..huhuhu..

Lya Colours said...

~ reen

haha jgn die mintak ferrari dah la kak oiiii

makikarab said...

waaa... xadil. mau gak..
mau balik..huhu