Thursday, November 12, 2009

berjumpa kesayangan saya .. si jantung hati

happy night. sebab dapat jumpa kesayangan saya yg sgt bucuk2
rindu btol. da lame x jumpa.
last jumpa mase buat open house raya ari tuh

so td after maghrib, gerak ke Krubong utk berjumpa 2 org adik baba. Cik Ton & Busu
utk membincangkan hal tanah
lantak la hal tanah2 tuh. mak x heran
miahahahaha
yg penting dpt jumpa si jantung hati ku



ini kesayangan saye !!! yeay winduuu sgt
mmg mimpi indah la mlm td dpt cium pipi gebu mu syg
miahahahhaha



rindu die sgt2.. bercadang weekend ni nk p umah die sbb rindu da lame x jumpa
naseb bek rindu terubat mlm ni
hoih bahagia btol


semenjak gigi da tumboh 2 batang ni, main agresif lagi
asal kau pelok je, main lagi mengelinjang
lenguh btol la nk handle


dpt ciom byk kali pipi gebuss dia


over gila muncong
lantakk. janji dpt ciommm

ok cite mkn lak
mkn nasi ayam sedap weyh kat Krubong
baekkk pny


di sini perut puaka di isi dgn nasi ayam yg sedap


rm 3.50m je weyh. murah la . nasik mmg byk. mampos la kenyang x igt. aku tgk org len yg order mkn goreng2 ni, portion die mmg byk2 dan nmpk sedap la. keliur je. die pny kuah cili pon sedap. sup pon ok. ok la. bg 4.5 * dari 5. sebab ape x bg full star, sbb mereka perlu meningkatkan sedikit kebersihan kedai. ngeee ~~ ~



satay die mmg sedap beb. tp kuah die byk minyak sket. tp satay daging mmg best !!


okey sekian lapuran dari perut puaka
* otak2 die sedappp pedas baekkk pnya



__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

16 comments:

ANIS said...

wak kedai tu mmg sdp pn.aku prnh aku pergi

maiyah said...

bukan main kene gomol buah hati tu :)

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ngaaa~~ anak sape tuh?
mangse2~~

cedapnyer manyak makan..
bile mau blanje aku makan kat situ lak?

ct odah said...

long ble ko nk ade ank sndri...aku lme mnenunggu nih..hhhahaha

Lya Colours said...

~ anis

aku baru pestime
mmg sedap
akan dtg lagi pasni

Lya Colours said...

~ maiyah

miahahhaha
rindu kak oiii

Lya Colours said...

~ ayudeadwish

anak buah aku
chumel syg2
hehhe
ko dtg melaka
aku bwk mkn tempat best2 beb

Lya Colours said...

~ odah

tuh la ko x nk berguru dgn aku
kalo x, anak ko da namblas org da
miahahaha

kakaksyalong said...

nk jugak... nk satay tu..huhu
nk mkn kat ikn bakar..nyummy2!!

afiq said...

uuuuuuwwww ai miss mai anak buah...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku tgk budak tu macam rimas jer ngan kau..apa kata bagi aku pinjam 7 hari...kau makan ada ajak aku tak??kau ngan aku sama jer kan..aku makan sutung mak ayu deadwish masak tu pun takda ajak kau..maknanya aku ngan kau sama teruk..ada jodoh kah??

Lya Colours said...

~ kakaksyalong

oi2
bertenang
sebelom balik ari tuh da mkn satay la, pizza la
apo laie kau nak!!!! tgu blk tahon depan
miahahhahaa

Lya Colours said...

~ afiq

everyday i miss him
huhuhuhu

Lya Colours said...

~ alvin

kau dgn aku mmg same2 terok
aku x jemput ko mkn
ko pon x jemput aku
miahahha
wei dtg la mlka
aku blnje kau sotong katak kembar kurita

reen said...

hahaha..
shati sakit jiwa lya ngn alvin tu..

antu mkn ko lya..syabas weh..

Lya Colours said...

~ reen

hahaha

hantu novek, hantu makan
suma la jadik hantu kang