Monday, November 30, 2009

latinos


aku bagai di seru2 nk wat entry pasal cerita2 latin yg aku tgk dulu

bukan ape, lately aku rajin gila recap cite2 @ rancangan yg lepas2 ni

mcm mlm td aku tgk Sehati Berdansa yg Lisda dgn Fauzi pny.
pastuh kelmarin aku melantak Juara Lagu a.k.a final Muzik2. yg dr zaman aku x lahir tuh smpi la da besa gajah.
pastuh last week tgk af 1 - smpi la 7 (oh yg best2 sahaja aku tgk. kalo nk tgk sume, matik lah buhsan. bukan sume best pon kan)

pastuh ni dari lepas maghrib smpi la skrg aku tgk cite latin pny intro lagu.
kalo nk tgk sume episod, aku kene bg kan masa betol2.
alamatnya, mmg x kan ade mase tuh kan
mak kan bz noks. mane nk bace novel lagi. ngeh ngeh ngeh

dulu mmg kaki gila tgk cite latin. atau pemes lagi panggil cite mexico
first cite mexico yg aku tgk adelah Maria Mercedes.
ni aku x igt la mase form ke darjah bape ntah. gila x igt
yg aku igt, mase cite ni die pakai alih suara la.


video


aku igt heroin dia da tentu la Maria Mercedes kan. yg laki tuh kalo x silap Jorge Luis. oh nsem menggunung everest.. cite yg best dan best. kalo ade cd mmg aku beli. tp yg ade senikata la ye. mak x nk yg alih suara. klaka la. kang tibe2 ade suara abon lak. hehehehe. tp cite nih mmg sakit hati dgn mak si hero tuh la. babiss jahat gila dol.


pastuh cerita kedua yg aku igt yg aku penah tgk adelah La Usurpadora
cite ni siyes shit mmg best gila !! kalo aku tulis sinopsis die kat sini, alamat smpi lusa x akan berkesudahan. hero die pon nsem gila.


video


heroin die ni kembar, Paula dgn Paulina. yg Paula ni bad one la. Paulina is the bidadari la kan. hero dia, Carlos Daniel, humanngggg aaiiihhhh nsem !! cite ni pon menaikkan darah gak la sbb si Paula tuh mmg jahat cam vaviss kan. plus dia pura2 cacat ape la bagai. pas cite die abis, a year after kot, ade kesinambungan die. tp bukan episod2 la. 2 jam je kot. kol 6-8. aku igt mase tuh maghrib pon terlajak dol. hahaha. mmg mama bising gila


pastuh yg ketiga adelah Rosalinda. cite pasal perempuan penjual bunga. aku igt masa cite ni aku cam gila bunga ros kejap. ngeh ngeh ngeh. tp mase tuh form bape ntah, sape yg nk bg kan. muka pon ala2 kartun je. miahahahaha

video


cite ni heroin dia dah tentu2 la name rosalinda. yg hero nsem dan kacak itu adelah fernando jose. wah gila lah otak aku mampu hengat. cuba kau tny pelajaran masa darjah 6, ade aku igt?? harammmm


ni cite kelakar. tp mmg best. kalo x silap mase form 3 kot. Yo Soy Betty La Fea. akulah betty yg hodoh. camtuh kot kalo di translate. ngehehhehe


video


cite dia mmg sgt2 best. kalo x silap dulu2 dia tayang 4.30 - 5.30 kot. ntah la x igt. tp mmg time2 petang la die tayang. kalo kat ntv7 la. kalo kat tv3 dlm kol 3 camtuh kot. mmg waktu menghadap la waktu tuh. oh heroin die Betty dan hero die yg buleh tahan meruntun kalbu itu Armando. yg paling2 igt nama company dlm cite tuh, Ecomoda. tgk cite ni mmg kesian la. sbb org cam selalu kutok2 betty tuh sbb die hodoh. pakai gigi besi tuh. pakaian pon mcm karung guni pny. pakai spek besa. rambut pon ada jambul yg keras2 gitu. suara pon ala2 katon kan. tp mmg hit la cite ni.best gila


lastly, Mis Tres Hermanas. ni tayang kat ntv7. woahhh ini pon best gila. lagu die pon ade di nyanyi kan dalam bahasa melayu oleh 1 grup yg aku x hengat la ape name ntah. cite ni pasal 3 org beradik perempuan dgn sorg abg lelaki yg sulong. cite ni mcm2 konflik la abg die nk uruskan adik beradik pempuan die. plus bini die yg mmg meyakitkan hati. hoih gila tension la dgn bini die mase tgk cite nih


video


die ade ramai pelakon utama. tp paling heroin adelah Lisa, yg paling cantik tuh. dgn hero die Santiago yg tuff itu. * hoh stim2* hahahahahhaa. masa tgk cite ni la tibe2 je cita2 nak jadi nurse. wth kan. x pasal2. kira ok la. xde la aku terikot betol2 nk jadik nurse. cam ade la 1 makhluk tuh, baca novel, heroin amik kos insurans kat u. dia pon amik kos insurans gak di alam nyata ni. hahahhaaha. ampon oddd. alamat terbagitau nama lak. ngehehhehe


secara kesimpulan nya :
*siap ade kesimpulan. x menahan....*


1) hero dan heroin latin adelah cantik2. paling suka skin tone dorg. kalo aku tanned kulit, alamat jadi kaler ape???

2) heroin die pny, booobbsss mmg x bleh blah.

3) hero die xnak plak tuff kan. bikin igauan di mlm hari je

4) cerita2 dia mmg panjang. beratus2 episod noks. agak2 nak tgk secara main2 tuh, x payah la buang masa. baik tgk cerekarama yg 2 jam tuh.

5) lagu2 dia mmg best2. bleh hafal noks. silap2 pandai cakap latin teros. eh dulu aku tau la jugak. kate da tgk slalu kan. nak2 die tayang mon-thu/fri. mane la x paham2 kan. tp yg senang2 je la


actually ada byk cite2 mexico yg aku tgk. tp da ala2 lupa. yg aku paling igt 5 ini sahaja. sbb mungkin ini sahaja yg paling best tahap prosperity mekdi

dan kelima2 lagu intro pada drama ini lah yg paling best. sbb tuh aku tepek lagu intro je. x kan la nk tepek episod ke 109 pada setiap drama kan. mampos la sume kejung x paham jalan cite *termasoklah aku*

oleh itu, mari sama2 goyang muntots bernyanyi

"rosalinda ai amorrrrr...."


sume video adelah aku rembat dar encik you tube. tq encikkkk

__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

24 comments:

jack yg along start iggy said...

long..seb baik ko tgk af1 1-7 je..kalo 8,pasti ko terkesima lihat aku terpampang kat screen walaupon hanya 2 saat..sewaktu khai nyanyi lagu vida..rupa parasku sewaktu muda..

duk barisan artis top 20 yg gagal semasa af1(xde prelude)-sebab aku antara insan yg gagal masatuh!!

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku tak penah tau keujudan cerita2 kau entri nih...
aku dulu suka tgk crita2 macam...hal ehwal islam dan mari mengaji bersama ustat harun din...

maiyah said...

akak slalu tgk cite mexican nih.. best.. skrg cuti tv3 takde slot telenovela kalo tak akak tgk gak cite lola

ANIS said...

aku pasang lah lagu lagu yang kau letak tu.then kakak dan mak aku terdengar diorang boleh nyanyi semua lagu lirik ingat semua.aku dengar tergelak gelak.hahaha.ni cerita zaman aku kicik lah!

Fahim 'n Alin said...

pakcik plg minat cte latin yg betajuk la samonella http://www.youtube.com/watch?v=6oVV0_r0WXU.. dlm cte ah-ha 2..ahahaha

Fahim 'n Alin said...

pakcik plg minat cte latin yg betajuk la samonella http://www.youtube.com/watch?v=6oVV0_r0WXU.. dlm cte ah-ha 2..ahahaha

ANIS said...

weh satu soalan lagi,macam mana nak cari semua cerita tu dengan ada subtittle.teringin nak nengok lah,please kasi tau.

ct odah said...

aku tgk rosalinda jer.aku tak minat sbb cte pnjng sgt,,,ho ni mmg ati bunge la long..cite ganas2 tak nk tgk..wahahaha

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

aku ske cite yg ade subtitle..n aku plg benci cite yg die gntikan bunyi bahasa melayu..cm bodo je..mulut sebut lain, tp bunyi lain..hahaha..tp rosalinda memang mabeles..sume tip top.hahaa.akak die yg nama ferda tu jahat beb.smpai rosalinda hampir2 mati terbakar.pastu die lupe ingatan, trus pakai nama thalia xsilap aku..sian fernando jose kan..kan..uit.melebih lebih lak komen aku.haha

Lya Colours said...

~ jack

kesian kau
kau mmg x di takdirkan utk utk menyumbangkan suara
ngeheheheh

Lya Colours said...

~ alvin

tuh la kau
eksen kamen pon tau cite mexico tau
ko kene contohi die la
hehe

Lya Colours said...

~ maiyah

skrg da kurang cite yg best2 la kak
nk tgk pon ala2 x bernafsu je
huhu

Lya Colours said...

~ anis

haha mak kau pon sporting
i loikeee

kalo ko nk tgk
juz type tajuk cite tuh je
tp xde subtitle melayu la. omputih ade la.

Lya Colours said...

~ fahim n alin

nnt aku review link yg ko bg tuh pakcik.
tq

Lya Colours said...

~ ct odah

hahaha bangsatttsss
ko pon ati bunga
ade ke dgr lagu exist
hahahahahaha

Lya Colours said...

~ xtion kamen

wah ni yg nk tabik springggg kat ko ni
si alvin tuh pon x tau menau cite2 ni weyh
ko p tunjuk ajar die ckp latin sket

bluefairy said...

asal ko tetibe sentimentel lak long..cite da season sume ko nk tgk blk..ni msti de pape nih..lagi 3 jumaat kot ko ni long..haha..ampunkan ak pnunggu gua..

Lya Colours said...

~ bluefairy

wahai ikan pari biru
ngeh ngeh ngeh
kalo aku 3 kali jumaat, ko 2 jumaat dan odah 1 jumaat
baru lah fairY
hahahha

cik EPAL said...

suka tengok cerita rosalindaaa :)

Lya Colours said...

~ cik epal

same la kite =)

katak_78 said...

Kaklyn suka tgk maero attack-betoi tak aku eja tuh? hoh...sungguh semata2 pegi beli bola tampar tu main ptg2 pakai skirt ngan membe2..kalo takde bola..dok pukul daun2 kat umah..yakhhh1yakkh..!summer sault...hahaha..mcm2...paihtu ingat crita oshin...hohoho...

Lya Colours said...

~ katak_78

hah cite oshin mak lya suka tgk
ngeee
lya x penah tgk pon
lya suka tgk cite sexy2
ahakkkssss =P

sabariah said...

aku tau citer rosalinda ngan betty je.. tp rosalinda tu aku x tgk sgt..
pastu cietr betty tu sgt l apemes kat skolah aku.. sampai sanggup ponteng prep sbb nk tggu citer betty..haha..ko mengingatkan aku time skolah dolu2.. :)

semoga ko dpt boypren kulit cma latin..hehehe..

Lya Colours said...

~ sabariah

hah aku pon kat skolah dulu pemes gila cite betty
sampaikan kat skolah, sampai2 je teros bukak session recap cite betty yg semalam
huuhu