Sunday, February 28, 2010

i miss u sayang

dah lama kita x jumpa. sayang mucuk sihat tak?? ari tuh atuk kata sayang kene asma.



kita dah lama x cium pipi musyuk sayang. rindu sgt nak gigit pipi embam dia




sory lah ari tuh besday syg kita x dpt dtg. kite keje la bz. huhu ~ ~ ~ jgn lah menung2 mcm tuh musyukk



ahhhhhhhhhh rindu2 . rindu pada mu lalalala ~ ~ ~




aku kalo jumpa ko nanti cayang, memang aku x lepas la pipi gebu kau



akan ku gigit2 bibir dan hidung mu. cubit2 kaki mu. huhu ~ ~ rindu yang tidak tertahan



dan semalam ~ ~


sayang datang !!!! sebok betol la pempuan ni ~ sayang aku rindu kamu. lalu kamu muncul depan rumah. oh gembira x terkata. tapi....




kenapa sayang dah kurus?? muka dah tak tembam??? tapi xpe. kita puasss cium cayang musyuk tembun2 ni. huummmm wangi ~ ~ ~



musyuk skrg da byk cakap la. membebel je mulut dia. huh bahagia nya hidup dpt jumpa musyuk nsem ni


nanti kita jumpa lagi tau musyu. kita pegi dating kat laut plak ye ~ ~ miss u musyuk nsem .. uih geram nya aku rasa nak gigit2 ~ dah gigit pon semalam hihihi



wahai sayang ku yg paling tembam itu, i miss u soooooooooooooooooooooooooooooooooo much !!! tunggu ye minggu depan makcik yg hot ini akan datang ke Puchong kita sembang okey

~ sayangilah kanak2. jgn di dera mereka. mereka comel. da besar nanti bleh jadi cikgu, doktor, peguam, akauntan, pengurus bank, ahli farmasi, bidan, askar, polis, bisnesman

okey makcik nak tgk rajalawak !!

__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

15 comments:

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau nak sepak terajang budak2 ni??




















































kijam.......

































lya kijam.......

nadia_saleh said...

eei..comel!!tp btol npe die da kurus?

nadia_saleh said...

alvin niy tamak space la..
da la scandal ngn cekelat!

maiyah said...

mmg cumel.. nak pecet pipi tu, sila ulur bleh

Moon BlooDy Spell said...

lya sayang... how ur diet?
uuuhuhuh ...

Nini teDDylicious said...

:)

heee..

marilah memelihara kanak2..

s y i e r a said...

ouh .
kanak2 .
suke ;DD

pakcik kordi said...

comellah!

macam pakcik kordi masa kecik kecik dulu....

=D

whitedaisy said...

dia kurus sbb lya sllu gigit pipi dia...sakit katanya:P

Fahim 'n Alin said...

mane x kurus, ko asek cubit, ggit..hehe

lme xdtg blog lya kaler

ct odah said...

hoi ko kawin la cepat..aku nk tgk ank ko...hahaha

greenhall said...

aku rasa macam nak jadi baby la.










baby kpd rozita che wan. haha

Lady Dyla said...

cumils banget!!! xley i tengok bebudak kecik gni..

Afzainizam said...

Wahai Tuhan ku tak layak ke syurga Mu
Namun tak pula aku sanggup ke neraka Mu

Ampunkan dosa ku terimalah taubat ku
Sesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa-dosa besar

Ila hilis tu lilfirdausi ahla
Wala aqwa alnnaril jahim
Fahabblitau batau wafir zunubi
Fainnakarob firul zanbi azim

Dosa-dosaku bagaikan pepasir di pantai
Dengan rahmat Mu ampunkan daku Oh Tuhan ku

Wahai Tuhan selamatkan kami ini
Dari segala kejahatan dan kecelakaan

Kami takut kami harap kepada Mu
Suburkanlah cinta kami kepada Mu

Akulah hamba yang mengharap belas dari Mu

Afzainizam said...

Salam Ziarah kami pada kalian semua
Moga sejahtera hendaknya jua.......

http://firestartingautomobil.blogspot.com

Tika ku kealpaan
Kau bisikkan bicara keinsafan
Kau beri kekuatan, tika aku
Diuji dengan dugaan?
Saat ku kehilangan keyakinan
Kau nyalakan harapan
Saat ku meragukan keampunan Tuhan
Kau katakan rahmat-Nya mengatasi segala

Menitis airmataku keharuan
Kepada sebuah pertemuan
Kehadiranmu mendamaikan
Hati yang dahulu keresahan

yang semakin kesamaran
Kau gilap cahaya kebahagiaan
Tulus keikhlasan menjadi ikatan
Dengan restu kasih-Mu, oh Tuhan

Titisan air mata menyubur cinta

Assalamualaikum .... Sorry agak lama terhenti ziarah kamu....
Cik Lya wehhhh banyaknya anak ko ni.... wah ade ciri ciri ibu mithali..... yupppp ade bakat terpendam jaga bebudak....