Friday, March 12, 2010

he .. 51 already

hari ini, bersamaan 12 Mac 2010
hari ini birthday baba saya yang ke 51
i wish him, health and well
sihat sentiasa. ceria selamanya

x dapat nak bagi hadiah mahal2
bukan itu pun kepentingan nya
yang penting, baba sihat. dan alhamdulillah, pada hari jadi dia yang ke 51, dia sedang tersenyum masa kami semua nyanyikan lagu "Selamat Hari Jadi.."

baba dah 51 tahun. saya doa setiap hari, supaya baba di kurniakan kesihatan yang baik.
baba kene pantang makan okey. di sebabkan hari ini birthday, xpe pantang makan di lepaskan.

hari ini, kami anak beranak, dgn family makcik celebrate kat rumah.
aku beli Yong Tau Fu kat Pantai Puteri
makcik beli Satay
adik2 beli Cake dan Roti John
mama masak bihun

saya tau, baba favvy Yong Tau Fu Pantai Puteri.
sebab tuh saya beli =)

saya janji, akan jadi anak yang baik untuk baba sampai bila2.
saya janji akan belikan CD karaoke lagu Jamal Abdillah
saya janji saya akan doakan kesihatan baba supaya bertambah baik setiap hari.


dan saya berjanji, saya akan bawa menantu untuk baba, tahun depan !!!! insyaALLAH...(sila lah pengsan dgn statement ini. odah boleh kejang telinga kalo tau aku cakap benda ni. hahahaha~ ~ )

but it's serious baba !!

i lurve u baba. forever and ever =)

__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

7 comments:

maiyah said...

jeng jeng jeng.. akak pun tgh kejang mata membacanya heheh

pakcik kordi said...

epi besday baba...opps...pakcik..hehe..
pakcik kordi doakan semoga beliau terus dikurniakan kesihatan dipanjangkan umur dimurahkan rezeki....Amin...=)

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

baba..anak anda ucapkan epi besday pada baba..
aku anak angkat baba kau kan..

Afzainizam said...

Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
Sahabatku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

Sahabatku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi

Selamat hari lahir baba
moga panjang umurnya, murah rezeki sihat wal afiat hendaknya jua
Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

greenhall said...

akhirnya aku dapat gak mbaca dgn aman coz dah xda widget penyibuk kat kiri ni. haha. sori.

wah, nak aku jadi ejen x? just bg aku 30% dari duit hantaran. deal?






smoga bab ko sentiasa sehat. amin.

whitedaisy said...

slamat ulng thun kelahirn untk baba nye lya...mga siht sllu...:P

peace no war...ehehk

c-idah said...

selamat hari lahir buat baba lya..
semoga dipanjangkan umur
dan diberi kesihatan berpanjangan..

dh belanja baba makan lommmmm????