Friday, April 23, 2010

mari main translation

aku ni dasar dah xde keje la
main google translation plak
mmg lawak2 la bila dah translate
ade yg macam x logik je bila dari malay translate ke bi
jadi cam gampang pon ade
aku mmg mentibang bergelak2 sehari ni
kata xde keje
so td kepoh gila la translate lagu nenek si bongkok 3 la ape la macam2 pastuh tibai gelak2 kat opis

ni td translate lagu wali band- cari jodoh, mmg jahanam la gelak2 kan



(sila nyanyi lagu cari jodoh versi omputih ni)


what is "what salahku".. haha tongong ok. x kan la google x leh translate perkataan salah. bukan susah pon kan.

heavy-melancholic my life ?? ape the hell ni weyh. gila melankolik tau nak menahan gelak





Count me in the midst of my shame
With friends temanku
Karna is not just me who conduct-conduct

part lirik ni mmg lawak gila la. memang sesuatu btol. haha apakah "conduct-conduct??"

mmg bodoh gila ok

korang nyanyi kan la sdri.
tadi aku translate ke filipino, pastuh2 nyanyi, mmg jahanam gila la


8 comments:

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

damn! aku leh lak sengal pg nynyi.. cm siot jek.. buruk gile..hahahahaha

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

damn! aku leh lak sengal pg nynyi.. cm siot jek.. buruk gile..hahahahaha

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

damn! aku leh lak sengal pg nynyi.. cm siot jek.. buruk gile..hahahahaha

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

damn! aku leh lak sengal pg nynyi.. cm siot jek.. buruk gile..hahahahaha

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

weyhh..cuba kau try translate lagu dalam bahasa spanyol..

syahira ariff said...

hak hak hak
macam karangan b.i budak baru belajar
lawak tul google translate
hik hik hik
nie mmg tade keje betul da niee

aak,
kommentla new entri sy
=D
hee~

Insan Biasa said...

buat je janji hati senang ...

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhh tak ade kojo punya transtation... lawak tul lah

beb cuba ko buat video ko karok aku teringin lah nak tengok ko karok sakan.... pilih lagu awie sexy tu ye... sekarang dah buncit dah...

gilak ko kena masuk rancangan mentor tunjuk ajar ku sifu.. kalau awie jadi mentornya...

but aku rasa ko jadi mentol nya

ko karok sakan ye....