Friday, April 2, 2010

sepintas lalu ( nak 2-3 kali lalu pon bleh)




air pasang malam surut pukul 5


okey lewat sket. da nak 5 suku baru surut



nyonya bangun pagi siram pokok bunga

ari ni nyonya x sihat. demam. so laki dia tolong siramkan


pokok bunga melur.....


tanam tepi pantai


dulu dia tanam tepi pantai ni. pastuh org slalu dengki2 pijak bunga dia. ish ish ish



itik bertelur
wellll ~ ~ itik kacukan. sbb tuh bertelur telur ayam. ngeeeee



ayam menetas

welkam to the world my anak ayam. mak ayam sedia berkhidmat utk mu nak =P



encik baba jatuh dlm parit !!
sampai skrg si baba x timbul2


cik aminah ketawa jerit2

amboi ape yg di gelakkan minah. sonok nmpk. meh ler gosip2 same


naik ketapi sampai kolumpo
sampai jugak aku kat kolumpo ni. nak cari jamban jap nk uk uk


jumpa isteri comel



terselit bawah dapur
hhaaaa amik kau. mmg rentung la bini comel kau tuh. haha


ket ket ket... kueh bangketuikkk sedap nye. feeling pagi raya sungguh ni


sape ketawa dia kene cubit !!!!


diam !!!!!!!!!!!!!!! sape ketawa xde aku cubit2 lagi. aku lempang jadi lempeng pisang kang!!!




kehilangan yg sgt di rasai
al-Fatihah DIn Beramboi
semoga kau aman di sana
kami semua mesti merindu kau
pagi2 hari aku akan boring
kau tiada pengganti....

__________________________________________________
sila tinggalkan komen2 anda. komen yg baik2 ye.yg mencaruts adelah di larang. =)
__________________________________________________

9 comments:

Nini teDDylicious said...

tu bukan minah.

tu sandy laa..

iskk..

apekah..?? fasha s*****..?? seksi gila..??

makdara terdiva said...

akak setuju..letak gambar akak lagi comey..lalalallla

maiyah said...

haa.. ko ketawa.. meh nk cubit

al fatihah buat din..

whitedaisy said...

i like fasha sexy..wakaka

cik pingu said...

lya..lya..lya..

afzainizam said...

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

eeeemmm lawak ko boleh masuk raja lawak lah ko ni... klakar lah

kakyang .. said...

biarlah kena cubit ..
nak gelak jugak ..
hahaha ..

lya, nasib ko letak muka fasha tu ..
kalo tidak, ko lah yang rentung terselit bawah dapur ..

wakakaka ..

[[iidyLL_iceneSS]] said...

suke tgk laki nyonya siram pokok bunga...
geli hati sungguh..
silent mode~~~Al-Fatihah..

F U N F A B U L O S I T Y said...

al-fatihah
kehilangan beliau tiada pganti ;D