Saturday, May 22, 2010

23

mood pagi2 adalah sgt x memuaskan
even hari hujan, sepatutnya hati sejuk tiba2 mood di bakar oleh makhluk siyal di facebook
i hope u burn in hell

nak jawap tag dari abg zoro
aku harap tag abg zoro ni mampu membuatkan hati aku cair dengan beliau
muehehehe

Tugasan TAG : 23 Perkara Yang Mungkin Korang Tak Tahu Mengenai Aku.
(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah samada ianya fakta, angan-angan, cita-cita atau imaginasi korang )
(b) Sampaikan TAG ini kepada sekurangnya 5 orang rakan blog korang.
(c) Sila ikut peraturan ! Kalo tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni beb ! :P

23 perkara tentang saya, Lya Colours :

1. umur saya 23 tahun. tapi belom genap. genap bulan 10. sila sediakan hadiah
2. saya anak sulong. saya ada 3 adik pempuan 1 adik laki
3. saya tinggal kat negeri hang tuah
4. mak saya cikgu, ayah saya pengurus
5. kawan baik saya odah
6. saya selalu naik kete kancil. kalo nak feeling eksekutif, saya rembat kete mak bapak
7. saya suka kaler hitam dan brown
8. saya HANTU novel. penjual2 novel online, jgn lupa promote blog anda kat saya
9. saya HANTU karoke
10. saya dlm proses untuk menyimpan rambut supaya kembali panjang. dulu masa study rambut saya pendek
11. saya semakin selesa pakai baju kurung untuk pergi mana2. saya berusaha menjadi wanita terpuji. muahahaha
12. saya selalu kene tipu. dengan lelaki yg bakal nak kahwin dan suami org. i hope u burn in hell
13. saya sensitif. mudah melalak
14. saya penakut HANTU. walaupon dia x pernah muncul depan saya, saya tetap takut dgn beliau
15. saya benci motosikal
16. saya suka bunga tulip. kat mesia xde tanam
17. saya suka kete kaler purple
18. kat ofis sgt boring. saya selalu main game
19. commentors kat blog saya x memberangsangkan
20. rasa macam penat la blogging ni
21. saya rindu org di kelantan itu
22. dia marah saya. sebab saya membebel
23. saya nak kahwin. dan x nak keje. nak dok umah jaga laki

sekian terima kasih

saya nak tag 5 orang yg bujang kat dunia blogging ni

10 comments:

Cik Mawar said...

den lah tu yang bujang.. hak hak
nnt den jawab yo.. hik hik :D

Roronoa Zoro said...

abg?
jgn cakap gitu..
malu lah i..
haha.. =D
thx sudi jawab tag.. hehe

Insan Biasa said...

oooooo........

selamat tegah hari ....

jom makan 2!!!!

Afzainizam said...

Untuk tatapan sahabat semua ~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

soory lama tak ziarah kat sini, sorry...sibuk sangat sekarang

Ohh kombang hidung abang zorro tu ye...

ko suka kereta colour purple tu yang ko rembat kereta ayah ko... buat berjimba-jimba...

sapa insan istimewa orang klante tu ye... aku ado baca entry ko gi klantan tu ngan terengganu mana satu yang demo minat ni... ohh ko meduakan mereka... ohhh tidak...

Eriqa said...

nak kawen pastuh duduk uma jaga laki..sng kan..hehehe..nak gak cm tuh laa.hee

whitedaisy said...

spe org kelntn tu??? i ke syg???hihi

maiyah said...

hehe.. ko dah gatai nak tawin yek

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

dan 1 lg korg nk taw lya kalers penah eksiden ngn indu mabok...hahaha

miss nina said...

lya..
i like ur statement..pasal comentators
~~saje je ko kan?

DrSinga said...

hantu memang tak kawan dengan hantu!!
sebab tu hantu tak pernah usik ko!
lariiiiiiiii......