Friday, May 7, 2010

kenapa orang ada byk duit bleh modified kete cantik2 eh?


aku jumpa kereta ni semalam kat area taman merdeka, batu berendam melaka.
dan pandangan pertama, membawa kepada aku di hon oleh org belakang
sebab, aku asyik tgk sport rim dia. cantikkkkkkkkkkkkkkk. masa kereta bergerak, lagi nampak cantik. rasa nak cabut je letak kat kancil comel aku ni. wah comel ke??

dan lagi sebab kaler dia adalah purple. huarghhhhhhhhhhhhhhhh kenapa kete kau cantik sgt ni !!!!

tiba2 tak puas hati plak kan. sukati dia lah kete dia
muehehehehe gilo

lagi, elok je kete dia tinted gelap2 kan. aku suka je kete hyper tinted ni, tapi kalo kene tahan jpj ke, nanti sia2. abis mcm mana ek org yg kete tinted gelap2 ni leh lepas dari polis ke jpj ke. ada petua x?? kalo ada, sila bgtau aku, esok jugak aku pegi tinted super duper gelap punya. bleh aku feeling menteri

pastu masa aku dok belakang kete dia, aku rasa pemandu dia lelaki melayu. sebab kat cermin belakang dia ada tulis jawi ape benda ntah. kalo pemilik kereta itu baca blog ni, saya nak tny, errrr "awak dah kawen??"

hahahahahahaharunnnn la tiba2 lak dia baca blog aku kan. bertuah aku nyah kalo dia baca. hah silalah berangan sampai tahun 2020

dan berbalik kpd tajuk asal, kenapa ek aku tgk org2 ni byk duit modified kete eah. mungkin dah dari azali kaya kan. so xpela. bersyukur la aku ada gak kenderaan. org len nek beca je. huhuhu

tapi still nak bebel jugak. ok aku suka la kereta cantik2 kan. modified rupa jadi cantik2 ni. tapi aku x minat la enjin yg menderum2 ke, sound yang gedegang2 ni. aku suka keamanan. world peace. cececeah bodoh je. tolong sepak aku skrg!

ni nak berangan ni. kalo ada kereta sdri. first nak tukar rim. tapi rim aku tgk cantik2 pny, mau 1k kan. pitammmmm... kalo ada hati nak tuka cat, sila sediakan lebih kurang 2k ke kan?? pitammmmmmm lagi.. pastuh ade lagi hati nak tinted gelap2 plak. pitammmmmmmm lagi dan lagi. pastuh mana la tau still ada hati nak tuka lampu ke, atau others accessories, mau terbang 1k lebih ke kan. pastuh, mmg xde makna pitam2 lagi. terus masuk spital la jawabnye

maka kesimpulan nya adalah, berangan itu memang indah. nak menggapainya, kene pengsan lima namblas kali. sekian

11 comments:

sI tEDI said...

huh!!

aku lom terlampau kaya nak modified kete..

nak ganti tayar pun belum lagi ni

mysara said...

i like purple...
cantiknyer......;)

F U N F A B U L O S I T Y said...

memang rare lah sport rim dia..
patotlah lya terkesima melihatnya dan membuatkan kereta lain mmberikan hon..sebab dorg pun nak tgk jugak-hahah ;D

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

alaaa...depa tu anak tokey kilang tudung ikin..boley arrr nak berlagak modiefied keta..

cik pingu said...

kalau aku ada kereta, aku terasa nak modified gak.. hihi..


keunikan dan kecantikan itu satu kepuasan.. ^_^

Afzainizam said...

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

pooooommmm... poommmmm...beb.. kau teruja nampaknya ngan warna purple dan sport rem kete tu....

waaarrrggg.. kang kadang minat mengatasi segalanya... Duit bukan ukuran janji kepuasan yang di utamakan.... biar papa asal bergaya... biar kereta murah asal modifide jadi tarikan perhatian mata memandangnya... menjadi satu kebanggaan beb kalau kereta kita tu cun tip-top....

Yup colour kereta purple tu dalam lingkungan RM2500.00 aje dan sport rem dalam lingkungan RM 1600.00... jadi kalau tak ade duit dalam 2-3 ribu tak yah nak pikir nak modifide kereta ....


Pessstttt pasal tinted gelap tu mmg patutnya dah lama kena tahan tak lepas JPJ kut.... tapi tah cam ne lah boleh terlopeh dari pandangan pihak berkuasa...

Tak leh nak cakap gak.. kang kadang kereta staff2 pihak berkuasa sendiri pun tinted gelap tu... tak ade sape nak ambil tindakkan...

Dyna Yvonne said...

tgu sy ade ketera sendiri...heheh
t leh la modified...

maiyah said...

akak nak modified kete roda nih huahaha

Berd said...

baik kau modified bini aku.
erk boleh ke?

Afzainizam said...

Ucapan khas ~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

salam penghormatan teristimewa pada Ibu ratu hati kamu...
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

cek lya tak yahlah nak modifide kereta ni lelebih sangat kereta yang asal ni dah cukup bagus untuk dipandu...ikut hati semua boleh pokai kocek.... kalau setakat tukar rem tu boleh lah....

besk0t said...

santek sportrim die...xpnah tgk lg cmtu...