Thursday, May 20, 2010

penat tapi gatal nak update

dah adat if ada blog ni kan, if 1 ari x jenguk mesti rasa nak gila. haha yeke.
ke aku je ada sindrom ni?
facebook pon sama. 1 ari x jenguk game2 tuh sampai terpikir2 kan. ada x org mandikan si pet aku kat petville tuh. hahaha
so sapa2 yg jadi neighbour aku tuh, rajin2 la jenguk ladang ke, pet aku ke eh

mcm aku dah mention last2 entry, ari ni kan aku ke shah alam. bawak adik aku p interview kat seksyen 17. aku bawak si odah tuh. sebagai guide aku la ke shah alam. sebab mula2 aku ke puchong dulu, umah mokteh. setakat puchong tuh aku tau la. and aku igt la sket2 jalan nak ke uitm tuh. tp better bawak je pempuan tuh. sebab dia dulu kan uitm sana. aku kan uitm kat ceruk nyah. tempat nyamuk bertendang lagi. muehehhe

itu pon pening jugak nk cari fakulti pendidikan tuh. mula2 nampak ade kete unser ada cop fakulti pendidikan. kitorang siap tunjuk2 lagi kat kete tuh sampai org tuh perasan. odah la bingai gila. cakap "ikot je dia. dia mesti nak balik fac tuh".. yesss exactly dia x balik sebab dia berhenti kat kedai makan. bingaiiiii. and bila kitorang da sampai kat fac, kitorang nampak org tuh plak baru sampai jugak. double bingaiiii

and after antar adik aku kat tempat interview tuh, harus lah menggagau nak cari port melepak. mula2 mcm nak ke sacc. tp x kuasa lah kan. so ke ole-ole seksyen 18 je la. huhuhu



oh hari adalah hujan lebat gila. lagi best kalo dapat lepak tido kan. haha matiklah asek nak tido je

kami2 ni, if campak je kat mana2, ade je dtg bingai kan. and pantang betol bila dalam ole-ole ada karoke. haaaaaa haruslah menggelupur je tangan nak pegang mike


kau orang tolong lah ye. if nampak perempuan ini di mana2 pusat menyumbang suara, sila jgn malu2 bagi memo "cukup2 lah melalak tuh oiiiiii"


menjadi ke"pelik"kan pada mula2 bila nampak pengetat getah paip ada di mike. muehehhee. oh mike adalah x best. suara jadi bergema2. tapi ade kami kesah. nyanyi tetap nyanyi walaupon beribu halangan melanda


double trouble in the karok jambans


perempaun gembira dapat menyanyi. lepas kempunan. main jauh lepas kempunan kan. kesian murid2 kau kat sekolah. ko melalak2 kat situ, murid2 ko menangis2 cikgu odah x datang. hahahaha. oh ye odah jd cikgu ganti selama sebulan

dalam 4.15pm tuh baru adik aku abis interview. amik dia and terus balik. masa nak balik hujan lebat. tapi still bleh nampak jalan la. tapi memang buta jalan la balik tuh. ntah mana2 jalan kitorang masuk2. tiba2 sampai kat jalan baru buat. tol pon free. tol kemuning kot. ke apa ntah. pastuh tiba2 masuk ceruk mana x tau. tiba2 sampai tol seafield. legaaa hati. kalo x meragau2 ke mana ntah


hujan lebat gila.all the way. and byk kereta gila pakai emergency light. motif?? if emergency kan, duduk la lane kiri sekali. ini siap memotong kan. x paham btol. ke ini mmg style if hujan. tapi mata aku yg sakit. contohnye kete depan aku ni. pening pale aku tgk lampu emergency kau. bleh kata all the way nak balik melaka tuh, ade la 10 kete kot bukak emergency light tapi kau bawak laju2 je?? saya x paham. ade sapa2 leh explain. ke saya ketinggalan zaman. huhuhu


hujan lebat. x berani la nak bawak laju2. singgah makan kat seremban. jumpa org tua gatal duduk sebelah meja kitorang. uwaaaa why tua2 one like me nih. huhuhu gatal. tolonglah. pandang mcm hape. rasa nak sepak2 je. pastuh masa nak balik, gila siap ehem2 bukan main kuat. aku apa lagi, aku buat batuk gatal kuat2 la kan. mampus kauu


masa kat ole-ole, beli beg ni. sukaaaa. macam old2 style sket kan. org dulu2 kan suka beg tali2 labuh ni. macam best plak. haa mana lah org tua tak suka kau. kau pon suka old2 style. matik lah. x nakkkkkk.. kecoh gila beli beg buruk pon nak update. 45 hengget je pon. bukan beli lv 2-3 riban ke. xpe lah kan. aku bahagia bersederhana begini. if aku beli beg 10 hengget kat mydin pon aku apdet jugak. so terima je lah pempuan kecoh ini

nak tido. esok baru bloghope. oit cikgu asam pedas , lama btol x on9. tiba2 muncul. selamat hari guru ye cik asam pedas. hihihi

7 comments:

cik pingu said...

best gile ko.

berjalan je keje.

Frodo Baggins said...

>>___<<


ribut melanda, taufan ..
nyanyi tetpa terossss!
wakakkakakka


jom nyanyi lagu doraemon! keh3x

mysara said...

wah...karoke...
bestnyer............;)

c-idah said...

lagu taman rashidah utama satu!!
my febret song wokey!
hadoi lama xdengar lagu tu....

karaoke sakan korang eh....

miss nina said...

bawa balik SACC mall pasni okay?

ahaa..org KL-Johor suka bawa keta gitu time ujan, lampu je cemas orangnya tak cemas pong!!

maiyah said...

hehe.. ada je tmpat ko melepak..

Frodo Baggins said...

weeeeeee

"tetap" ... harap mak long!!!