Thursday, May 27, 2010

pencuri is syial

handset ayah aku hilang kat hospital
ayah aku sedar masa bgn pukul 6 pagi tadi
ayah aku letak handset kat almari sebelah dia je



sorry for the horror drawing. huhu
hah mcm tuh lah location dia.
bukan nak tuduh ke apa kan.
tapi sape lah yg akan masuk dlm bilik melainkan nurse dan doktor
tapi if doktor masuk pon dia akan kejut sebab nak cakap2 kan.
yg selalu masuk nurse la. cek darah la apa la kan
baba kata last nurse masuk pam darah tuh dia x pasan sapa sebab macam mamai2 kan
plus mama pon dah tido
so x nampak la bayangan nurse tuh
tapi x nak tuduh2 lah kan
ayah aku duduk dlm wad first class *walaupon tidak seindah mana*
so sapa je la yg masuk
kalo open wad tuh suspek la jugak sbb ramai2 kan

ayah aku bukan pakai blackberry ke i-phone ke apa
igt nset riban2 ke
nak jugak curi


hah mcm ni la handset ayah. sebijik
nak jugak rembat
shilaka betol
x kan dalam hospital ada toyol plak
nak kata guard, guard x masok dalam bilik pon
guard masok bila nak halau manusia2 time waktu melawat dah abis je
abis siapa si bangsatanss yg merembat tuh

pagi tadi dah jumpa pakcik jiran aku ni
dia pandai tgk la kalo barang2 hilang
selalu mmg jumpa balik
ada 1 kes dulu, org hilang duit hantaran. bgtau pakcik tu
pakcik tuh cakap2 sket je dgn tuan duit yg hilang tuh
so esok dapat balik duit2 tuh tp dah macam bergumpal2 la

so pagi tadi pergi la jumpa

kami : pakcik, handset ayah saya hilang kat hospital
pakcik : ehemmmmm (diam sejenak)

beberapa saat selepas itu,

pakcik : bukan sapa2 ni. orang2 keje situ jugak

(aik pakcik ni selamba katak je cakap)

pakcik : perempuan, kurus tinggi, putih2 yang amik ni

hah rasakan. dengan ciri2 si celakak itu pon keluar

******

so tadi call2 jugak nset baba tapi tutup
sah2 la kene rembat kan
babisss

tadi call mama

aku : mama bila sedar nset hilang. da cari blom

mama : dah cari la x jumpa. x sedar la tido nyenyak masing2 malam tadi

aku : jahanam mana yg rembat. cilaka btol

mama : tuh la. pakcik tuh kan kata kan tinggi kurus putih2

aku : abis ada x pempuan berciri2 itu bertugas malam tadi

mama : ada la. ada 2 org malam tadi. 1 gemuk2 pendek (errr...) 1 lagi mcm yg pakcik tuh ckp la. nama dia A*** .. mama rasa2 la dia la bla2 sebab dia yg jaga baba pam darah slalu malam tadi bla2

hah rasakan mak aku terus suspect je
malam ni aku nak balik lambat2 la
kot2 ada org yg di suspect tuh duty malam ni kan
best jugak
biasa orang yg bersalah ni kan takut2 kan
tapi x tau la dia pencuri handalan ke x takut manusia kan
mari kita tgk sama2
yeay aku suka pencuri mencuri di hospital
moga kutipan kau memberangsangkan
boleh bercuti kat bali ke paris ke kan
babiss !!!
die u in hell &&^%$()))&^%&*

sorry aku mmg suka mencarut
kahkahkahkahkah

20 comments:

miss nina said...

lya, war-warkan pada staff yg bertugas
org macam ni la, dah tahu kita tgh susah2, time tu la nak ambil kesempatan

Semoga ayah kamu cepat2 sembuh

sI tEDI said...

aduhai! org sakit pun nak amek kesempatan.

sepital mana tu lya?

mysara said...

yup....elok selidik.....
org skrg sume bnda nk drembatnyer...

lukisan tu cm mnrk la...haha

hope ur dad cpt smbuh...;)

mahira oya said...

kt spital pon boleh berlaku..
stress la kalau hanpon kene curik..

Fida Jai OWN said...

terok betol lah orang tu . haisshh

rATu kEBaYA said...

sesuka suki je dia rembat henset ye... potong tgn dia tu.. biasa betul..

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

manusia macam tu pun ada... teruknyaaaaa

makdara terdiva said...

bwak2 bertenang adikku..

jom ikot akak naek gunung mlm ni..yeeehaaaa!

Dyna Yvonne said...

lorh~
org mcm neh pon ade lg ke..
da kje elok2
buar perangai bukan2 pulak...
teruknye~

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

lya...aku ngah kaji lukisan tu..kaki ayah kau mmg ada 3 kah??atau kau saja nak bagitau itu adalah tut!!!!!



relax la...
dialam barzakh kelak,kita akan tau sapa pencuri tu...

DrSinga said...

meh nak kontek nombor pakcik tu...
papehal nanti boleh mintak tolong dia scan kan...

Berd said...

mak ayah dia dulu tak ajar sangat kot anak dia berbudi bahasa.

dah la perempuan. mengikut suspect laa

Roronoa Zoro said...

gelak kejam.. OMG!!!

hehe.. kalo dah leh tgk barang, gi je la ambil terus.. xpon suruh pakcik tue "suruh" nurse tue bagi balik je... t dia hantar terus..

cik pingu said...

ko bantai cukup2 weh.

kalo aku, dah mengamuk kat spital tuh.

aku tgh emo ni..

Rowena Chasez said...

aishhhh...
terok tol!
hurmmm..
sma mcm hp wena..
huuu~

jedi said...

Kejujuran plg penting dlm dunia

Papepun moga si pencuri trma balasan

pakcik kordi said...

hampeh ar...amik kesempatan!semoga ayah cpt sembuh!

azaliahjsalleh said...

dpt tangkap x nurse tuh ?

eryThr0|\/|y(iN said...

cam harammmmmm misi tuh...
wat malu kaum pempuan n kaum2 misi je....
gie bakar lesen jururawat k0 tuh misi jahanam... haha~
emo lak aku..haish~

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ajak 1 family kumpul dalam wad, besila ramai2..bile nurse tye nk wat pe ni..ckp nk baca yasin..hp hilang mlm td..moga2, org tu eksiden ke esok..





konpem jap g ade balik hp tu.HAHA!