Monday, May 24, 2010

word search





sidang hadirin yg di hormati *tiba2*

monday blues
always
mata aku ni, asik nak terkatup je
shit
pagi2 dapat message kat facebook
tapi message yg x best
lalu mood seperti di bakar fireworks

and i have new hobby
hoh
actually ini orang zaman p.ramlee pon tau
in fact, dulu pon aku selalu main benda ni
tapi lama2 boring + malas
tau2 je la aku ni dalam 1 ari ade la patblas kali sebut "malasnya"

semalam ke tesco. super shit
jam
aku benci jam
melaka jam?? apakah ??
very tasuke

sebab jam
manusia berduyun2 nak ke Jusco tuh
ala kan sale
sume pakat pegi
kalo aku la, dah tau ada sale
lagi aku malas
sebab mesti crowded
ok aku mmg la x ke jusco
tp jusco kan sebelah tesco je
lalu manusia yg nak pergi tesco ini pon harus tempuh jam
kesyialan

lepas tuh
jumpa perempuan gila kat tesco
dari parking jeling2 aku
motif?
aku amik laki kau ke?
x kan
so u go and jump into drain
my favourite in tesco
bookstrore
Popular bookstore
ok aku hantu buku
mula2 nak usha novel baru
tapi xde apa yg menarik
tiba2 tersangkut benda lain

new hobby
word search
last few years aku hantu main ni
and as i mentioned, aku boring dan so tinggalkan word search
rasakan.adik aku lah mula2 beli.
so untuk mengelakkan berlaku pergelutan yg boleh membawa terbang periuk belanga, so beli sendiri punya
puas hati
beli x nak yg low level
terus amik yg high level. rasakan juling2 mata cari word
tapi best dan puas
dan paling penting, dapat tambah vocabulary


start buat dgn buku kaler hijau tuh.
and rasakan byk words bombastic punya keluar
matik nak cari
sampai sakit2 mata dan tengkuk aku
dan yg penting, sila pastikan dictionary ada
ataupon online dictionary je senang
kang cari2 xtau maksud x guna jugak



*klik untuk besar gajah looks*


perhatikan apa yg tulis kat papan biru tuh
"Jika melebihi 2 troli di hadapan anda di kaunter pembayaran kaunter lain akan di buka"
tipu jerk
express counter pon que panjang
inikan counter biasa
naik sakit tumit aku berdiri
depan aku bukan 2 troli, 4-5
shilaka
each troli tuh x nak plak penuh2 kan
babiss ok
tapi dah terpaksa que je lah kan
x kan nak tunjukkan kebangangan marah2 plak
tapi yang x best
muka cashier sikit lagi nak sama kuali
masam nak mampos
kot iya pon kau penat, senyum2 lah sket kan
dah itu keje kau. x kan nak marah customer yg beli barang2 ni

yang aku nak bebel banyak2 ni apehal plak
merempan je x tentu pasal
datang bulan ke nyah??
tettttttttttt



13 comments:

mysara said...

amboi dh tukar lagu plek....
mai pn dh tukar lagu adira...hehe

cik pingu said...

sabar nyah.. haha.


aku paling suka blog ko bila keluar perkataan "nyah", "noks"..


hahaha. :)

sI tEDI said...

ayat kat tescolah tu kan. x de maknenye. rasa nak baling je troli kat muka dia sbb dah bertroli2 tak bukak pun kaunter yg tutup tu

miss nina said...

isk..isk..haruskah ku kasihan ko penat shopping?

~tu la, g shopping tak ajak :P

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

apa aku nak komen sama macam tu..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

sabar nyah.. haha.


aku paling suka blog ko bila keluar perkataan "nyah", "noks"..


hahaha. :)

isk..isk..haruskah ku kasihan ko penat shopping?

~tu la, g shopping tak ajak :P

Afzainizam said...

Salam dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

warrgghhh sorry lah lya aku tak dapat ziarah ko dah banyak teringgal entry ko ... aku agak sibuk lah...

wehhhh sebuk-sebuk aku ko lagi sibuk shopping sakan... ye...

yup aku tak suka gi shopping Mall pasal mcm ko cakap nak ambik barang sedap aje bertroly-troly tapi time nak bayar berjam-jam beratur panjang... waaargghhh tak sukanya beratur...

mahira oya said...

mak suke word puzzles..
plus suke sudoku jugak...

DrSinga said...

macam pms je dek???
:)
gi makan EPO..

maiyah said...

x pegi tesco lalala

en_me said...

rajinnyer wat word puzzle ghitewww.. ihiks

Frodo Baggins said...

((sambil tutup telinga ...))

x nak dgr lagu ni! x moh! wakakkaka ~
larixxxxxxxxxxxxxxxx


>>___<<


buang troli tu ramai2. keh3x

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

aktiviti yang buleh menyihatkan buku lali... dulu masa bulan form 4 bulan suka gak main menda ni.. heheheh siap lawan2 ngn kawan2..
lya.. nanti kita buat jusco sendiri yaa... hanya u n me. hehehe