Wednesday, June 2, 2010

kami blogger picisan menentang ISRAEL!

jangan lupa selepas sujud kepada-NYA
ringankan tangan dan hati memohon doa
selamatkan lah saudara2 kita di sana
yang tumbang dek keganasan israel

moga ALLAH beri kekuatan kepada saudara2 kita
moga di beri balasan yg dahsyat kepada israel laknat

blogger2 picisan
mari muafakat
tentang keganasan laknat israel !!!!

mari support usaha blogger picisan macam kita ni
yg bak kata sabariah
"i ni blogger biasa je. xde la gempak pon blog. followers skit je, duit nuffnang lagi la mesken"

wakakaka
kau dgn aku serupa je
kalo cash out duit nuffnang
mampu beli spender 3 helai 10 hengget kat scarlet je
balance beli la coki2 2-3 ketol
huh apa aku merepek ni

kau orang di sana
yang mana merupakan blogger2 kacak jelita
mari join kempen ni !!
x payah bayar yuran pon
apatah lagi duit tol
dan juga cukai taksiran
xde !!!

kempen ni adalah idea dari 2 blogger generasi hebat

iaitu alvin dan mofasad

senang je
korang cume perlu ada header ini


atau ini



letak kat sidebar atau kat bawah header korang
senang org masok blog korang terus nampak

damn u israel !!!!
burn in hell


JIKA ANDA RASA ANDA INGIN MEMBANTU MEREKA?
AYUH!!! MULAKAN!!


apa guna follower berjuta2 kalau tak bole tolong settel kempen
picisan ni..


14 comments:

SyuQ said...

ku sertai sekarang!

ayuh... cantas israel, benamkan yahudi!

Roronoa Zoro said...

aku sokong yang ini.. akan aku buat.. thx.. !!

Dyna Yvonne said...

ye baeklah..
saye akan sokong~

Farid said...

ok... thanz sokong kempen kami...

semoga allah merahmati hidup anda...

amin~

cik pingu said...

hahaha. duet nuffnang nk beli spender pon x mampu weh!!

wakaka~

beli coli merah ah nanti..

makdara terdiva said...

disebabkan i jelita..i nak join gak lah..haha!
eh! fesbuk tu pon produk yahudi gak kan??? camno???

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

yey!time kasih krana menyertai kempen ini..smoga kamu sekeluarga dirahmati ALLAH

hiro said...

WE RISE, THEY FALL!!!!!

DAMN U ISRAEL..

BURN IN FIRE SOON.

FREE PALESTINE

AMIN.

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

perghh...cik pingu ada hati nak beli coli merah pulak..coli pink la tantek..

huhuhu..


lya..thanks...kalau kau jumpa shahir..kau cakap kat dia..kami benci alien israel..

Pacifist said...

Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

Roronoa Zoro said...

@ makdara terdiva,
senang jer.. delete dan daftar millatfacebook.com.. kalo xmahu pon, masih banyak laman web sosial networking lain.. myspace kan ada..

rATu kEBaYA said...

mesti serta.. boikot israil..

Rowena Chasez said...

spender 3 helai rm10??
hahahahahahahahaaa...

ok2..
Free Gaza Free Palestine..

cik pingu said...

alvin--> banyak2 benda bab coli jugak yg ko nampak! ceit.