Saturday, June 26, 2010

manusia pelik2




semalam tgk imam muda

sebelum ni pon tgk tapi x habis

so malam tadi tiba2 terasa diri ilmiah pulak
hahaha
okey tugasan imam muda minggu ni kan kene ikut JAWI buat serbuan kat mat rempit dengan hotel2

yg mat rempit x kesah lah
lantak la kan ko nak mati katak ke mati kutu ke
sendiri yg cari nahas

yang tak tahan tuh
kene tangkap kat hotel
x sempat nak romen2 uolsss dah kene ketuk
lebih memalukan
ada 1 couple ni kene tangkap
bila imam muda ni tanya laki tersebut
dah kawen?? dia jawab dah. ada anak bape ntah.
see. dah kawen. but stillllll "makan luar"
why heh???
kalo korang masuk chatroom kan berlambak2

"suami cari perempuan gersang"
"hubby gersang"
"hubby kesunyian"
"aku laki orang"
"laki orang nak awek te*** beso"

ceah aku tau je ye
hahha
yela aku ni kalo boring mmg xde keje masuk chatroom je lah
bila masuk tuh, kita tgk la kat list nama2 tuh
mmg nama pelik2 la

lagi menakutkan bila nama gerun2

"abg 9 inci"

omg 9 inci??? motif nak mention kau pny inci tuh apesal kan
ade aku kesah
oh ye lah aku xde lah kesah
yg ke"horny"an tuh kesah lah kan
at least dah dapat bayangan "9 INCI WEUUUUUUUUUUUUU"
mcm tuh la kot reaksi nya

aku ni mmg kaki chatting ok
if dah datang rasukan chatting, mmg aku akan masok chat room hari2
kalo dapat yg ok, xpe lagi kot
tiba2 masuk

"hye"
"asl"
"size bra????"

eh hello
gila gelojoh
x sempat nak jawab ape2 dah tny size bra
kang aku cakap "tetek aku macam pamela anderson"
baru kau tau
wakakakkakaka

jika orang sebegitu menyerang kamar ym aku, maka di persilakan diri sendiri klik IGNORE
rasakan
gatal nak mampos

ada yg lagi menyirap, tiba2 invite view webcam
x payah lah ye
malas nak layan tgk kau ber"cengkerama" dgn tangan sendiri
mmg aku x kan view pny
aku biar kan je sampai kau game sendiri
hahahahah
if x game, sila cari org lain
aku rasa nama ym aku biasa je
xde plak aku letak
"gadis KEHAUSANNNNNNN"

tiba2 cerita ni melarat
dari nak citer imam muda, masok ke chatting
hahaha lantak la
idea tgh melimpah
so sebelum entry ni jadi karangan MUET, sila sedar diri dan berhenti !!!

sebelum tuh, penutup
hahaha
gila karangan SPM

dunia skrg makin pelik kan
macam2 orang muncul
dugaan bersepah2
kalo iman x kuat, habis lah

aku ni bukan baik sgt pon
perangai langsuir lagi pontianak kan
mulut lagi xde lesen
tapi kadang2 datang keinsafan, so beringat lah jugak

oleh itu, sama2 beringat lah
kalo rasa aku melampau, sila maki aku
hahaha

ok dah bye

16 comments:

pakcik kordi said...

ramai tk makwe gersang situ?uhuks!

lufkin said...

haha, mengingatkan aku kat zaman muda2 dulu.. tapi xdela gelojoh camtu, now dah x chatting dah..

Rowena Chasez said...

wena dh byk kali kene..
ade je laki2 gersang add kt ym..
cm **** je..
arhhhh...
tensyen..

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

hahahaha.. xthn nama2 tu..
aku pnah jumpa nama 'kaki pancut jauh'..
tiba2 rasa nak gelak guling2..
jauh ke?? hahahahahah

alvin takda rumah harga 8juta said...

hai..
gua peminat kumpulan GERSANG sejak thn 1990 lagi..




senang cerita..


utk elak dr perkara buruk sila kuatkan iman didada..

nge~nge~

hellioz said...

main dengan tangan sendirik
gyahahaahah~

cam bangang
gyahahahhah~

c-idah said...

wakakakakakakaka....

Afzainizam said...

hahh.... gilak hot punya nama dok bubuh abang 9 inci...

isshhhh betul lah kata alvin aku hanya peminat kumpulan gersang... bukan lelaki gersang...

kalau kordi kata tu pompuan gersang pun ade gak... isssshhhh jauh kan lah

tingkatkan prestasi kurangkan kontraversi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

sahromnasrudin said...

itu dh jd perkara biasa di akhir zaman ini..semoga kita tak mudah terpengaruh :-)

ct odah said...

walamak awek KEHAUSANNNNNNN...HAHAHHHA

DrSinga said...

9 inci ukur lilit....

kucingorengemok said...

imam² muda tu mesti cepat laku kan... lepas ni kena buat program imam tak berapa muda tapi single belum berpunya, hihi

Dyna Yvonne said...

hahaha...aku ketinggalan lah bc entry neh...
hahha..nice entry owh...
gersang gersang...hahahha

Mawar_berduri said...

ala...walau terlambat still nak komen gak ...hahaha... tah pape je nick yang bukan2...

lya ..letak la nick adik purdah....kot la abg gersang x brani nak ganggu ...sengal..hihihihi

mahira oya said...

giler ah sampai gitu..

Anonymous said...

Great weblog right here! Also your site rather a lot up very fast! What host are you the usage of? Can I get your associate link to your host? I want my website loaded up as quickly as yours lol
auto insurance comparison
auto insurance quotes comparison
auto insurance comparison