Wednesday, July 14, 2010

eh dah demam raya ke ???

ini entry untuk perempuan2
hahahahaha
siap bagi warning awal ni
takut teruna2 kacak tido je kang sambil menguap mulut besau2 je bila baca entry ni

bulan depan dah nak puasa kan ? kan kan ???
kalo x silap 11 ogos dah start 1 Ramadhan


dah ganti poso ??? x ganti lagi ??? cepat ganti


opsss!! bukan itu topik bicara nya ari ni ibu2 sekalian
bagi kaum2 wanita
anda mesti sedia maklum kan
bahawasanya
untuk mereka2 yg nak tempah baju raya
kene tempah sebelum puasa
sebab, kebanyakan tukang jahit, bila dah bulan pose je dorang dah xnak amik tempahan
so, kesimpulanya, dah tempah belom ??? dah beli kain belom ??????

ngahahahaha aku ???
dah selamat dah terbang duit malam tadi
sekarang, purse kering ye puan2. ntah2 ade lalat dalam purse
hahaha xde lah teruk camtuh. ada la duit belanja sket2 lagi
yela aku gaji ceputet je nyah
bila sekali shopping, rasakan lepas tuh gigil lutut kau

lagi2 shopping kain dgn mak aku ni bahaya
dia ni umpama bawak ubat mata ke ape kan
sebab bila masok kedai kain dengan dia ni, mata kau jadi julingggg ok !!!
sana nak !! sini nak !!!
omg kalo gaji aku 3-4 riban xpe la nyah
memang lepas shopping malam tadi, aku merasakan bahawa dunia kelam seketika....
habis budget aku nak beli barang2 nak mem"baking"
uuwwwwaaaaaaaaaaa

tapi hasil2 belian untuk diri sendiri ni memuaskan hati la jugak
xde la beli yg mahal2 melampau
semeter 30 hengget ke
nak mampos. baik prepare baju nikah terus



kain pertama !!!
tema kaler sefamily tahun ni, biru.. so biru ni gua punya !!!



kain kedua !!!



kain ketiga !!!



mula2 aku x nak beli kain yg ketiga tuh sebab yg kedua dah macam pink2 purple, lagi nak merah plak
abis mak aku kata beli je lah, bukan pakai hari yg sama
pakai baju kurung pon raya pertama je kan
so xpe, beli je
lagipon, keje pakai baju kurung, so baju kurung byk2 pon xpe


so korang2 dah beli blom !!! beli cepat kang tukang jahit dah x nak !!! muehehehehehehe



jap2!! sebelum aku memblahkan diri ini, aku nak bg korang muntah cendol jap








errrr...













ermmm

















hahaha sila tadah muntah dalam besen ye !!!
ini nama manusia xde keje dan hanya main petville di ofis
sebab tuh aku x nak keje dan nak kawen !!!

buhbyeeessssss ~ ~ ~



lets klik !!

27 comments:

INTAN said...

huhuhu..byknya baju raya dia..raya sakan nih weh..(^_^)

Lya Colours said...

~ INTAN
ini bukan raya sakan
ini namanya
baju kerja sakan
hahaha

makdara TERDIVA said...

ala..nape x posing dengan kain baru tu skali..mcm Zahnita model Jakels tu buat...haha!!

akak beli siap jer sume baju anak2..bukan belagak kaya..tapi sebab itu jer yg paling praktikal..

meo188 said...

hi2... :D

Mimis said...

hmmm.. kte pun dah beli selai baju kurung.. beli yg siap punyer.. bulan ogos nak beli selai lagi baju kurung, pastu bulan smbilan iaitu seminggu sblum raya beli kasut & tudung pulaks.. hehe.. dats my planning..

hiro said...

hhaaa...gua rasa tak beli lagi kain nk wt cheosam..cmne ne..ehee

Pelat said...

raya t gua bogel je beraya rumah orang. peduli apa gua.

PN[asam]pedas said...

samela theme raye kite...
blue.. =)

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

wahhh wahhh sakan ye liya... heheheheh/.

bulan masih belum habis ganti pose...

lya.. no 2 tu cantikkkk

Lya Colours said...

~ makdara terdiva
nanti i kene sama terus kak gojes oiii
haha

~ meo188
hellooossss

~ mimis
kita x suka beli baju dah siap
nanti ade je part2 yg x selesa
selalu tang bontoits la
hampess

~ hiro
meh gua belikan 1
kaler pink buleh
wakakaka

~ Pelat
ok dtg umah gua ye

~ PN[asam]pedas
uikss sama ye
leh raya sama2

~ Bulan Di Langit Osaka Biru
kita pon paling suka yg no 2 tuhhh

mahira oya said...

lum demam sgt..hehe
kain dh tempah..siap tu hope b4 raya..

fatenton said...

saya pun siap beli 2-3 pasang haritu..tapi balik rumah rasa mcm tak puas hati pulak tgk kain tu mcm tak lawa je.. so tg gaji next week nak beli lagi..heheheh pompuan2.. :D

Fida Jai OWN said...

salam . wahh , byk nya kain .

p/s : sedang berpuasa :))

DrSinga said...

ehemm...
rasa2nya....
ada lagi ke orang nak terima tempahan untuk raya ni???
raya tahun depan sempat lagi...

Lya Colours said...

~ mahira oya
ya la hopefully siap sebelom raya
kalo x ade yg kene pakai suar pendek je pagi raya
uhuhu

~ fatenton
haha biasa la pompuan2

~ Fida Jai OWN
cepat2 abis kan puasa ganti!!
hehe

~ DrSinga
ada lagi
tapi ramai yg dah close order rasanya
uhuhuhu

Adeqq said...

hohohoho!~
semangat ko ek?
aku x beli lagik!
nak g shopping x de mase lorr.
jom gi shopping! hahaha

miss nina said...

semangat juga Lya ni
tak cari lagi baju raya :P

Lya Colours said...

~ Adeqq
jgn ajak aku shopping lagi
kang ade aku gadai bulu
hahaha

Lya Colours said...

~ miss nina
haiyoo semangat lor
hehe

Pelatt said...

umah lu kat mana? gua suka datang rumah orang bogel2 time tengah hari.. boleh gua tumpang masak sekali

Lya Colours said...

~ Pelatt
asal lak tghari
malam lor
wahahahahahahaha

Nerzhul said...

selamat hari raya.

Rowena Chasez said...

huaaaa....
xwat lagi baju raya...
:(

alvin takda umah harga 8juta said...

amboi...


pic last tu buat gua tertanya..
lu awek gua kah??




nge~~~~~

Lya Colours said...

~ Rowena Chasez
xpe bleh beli yg dah siap pny kan
senang dan mudah

~ alvin
errr
kau jgn buat aku malu2 kangkung bleh??

DuniakuAbstrak said...

zzzzzzz...
zzzzzzzzzzz...
zzzzz

huaarghh..lena nya tidurku d entry nih

keh3..

mak aku + adik2 pompuan aku +makcik2 + kazen2 pompuan suka la kalo topik mcm ni.. rancak diorang berceloteh..maka aku pon membelahkan diri laju2 dari mereka..haha

Lya Colours said...

~ DuniakuAbstrak
haha biasalah itu nsmanya WANITA
kehkehkeh