Friday, July 9, 2010

selepas mata cantik, jadi top pulak

ini namanya rezeki berblogging
walau x dapat duit nuffnang berlambak-lambak
tapi dapat award
weuuwww suka2
mekasih kepada adik cantik mysara
semoga bertambah cantik dan dapat byk award dan jgn lupa pas kat ahkak ni
mueheheheheh



wallamak anugerah terhormat
dah macam anugerah dekan ni


1) Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu
Colours of Me
x tau kenapa
aku menggunakan nama colours ni since zaman study kat uitm tuh
start dgn Lya Colours kat ym la
nak kata suka colourful pon x jugak

2) Apa nama url blog dan dari mana datangnya idea tu
http://lyacolours.blogspot.com/
xtau lah
dah dari dulu guna Lya Colours ni
so guna lah sampai mampoihh nanti
xde nye aku nak tukar2 nama blog ni

3) Apa method dalam penulisan GadisKecoh
gadis kecoh??
soalan ni salah ke
hahah suka2 salahkan soalan plak

4) Pernah rasa nak hapuskan blog? sebab musababnya?
x pernah
biarlah blog x femes pon
komen x sampai 10 pon
aku tetap akan blogging
share my life and feel utk orang2 yg sudi baca

5) Pernah ahli keluarga anda baca blog ni
adik2 aku ade lah
parents aku x kuasa la nak layan
tapi bila snap2 pic
tetap nak pemes
"jgn lupa letak dalam blog!"
igt blog aku pemes ke macam blog maria ozawa
warghhh matik la pasni ramai la yg google carik blog maria ozawa

6) Apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan ada orang lain cakap blog anda cantik
perasaan saya berdebar-debar
hahhahaha

perasaan aku adalah... xde perasaan !!
kan dah ckp blog mak x pemes nyah, dah la x pemes, buruk plak tuh
warghh gila humble konon ni

7) Bila blog anda diberanakkan
11 June 2009

8) Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog
siti raudah !!!!

9) Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah
sape plak nak berkata tuh
aku bukan budak sekolah lagi nyahh

10) 5 orang yang bakal di tag
nasib baik 5 orang je
so aku baik hati nak pass award ni kepada !!!!!
~ again, siti raudah
~ mawar berduri
~ yana
~ dik tqa
~ kak ratu kebaya



ok sekian
sape2 yg nak amik la walaupon aku x tag


10 comments:

makdara TERDIVA said...

dahsat2 :)

tahniah!

jom p kedah
cari laksa belot

lalalalalala

ct odah said...

aku lg kena...ooo ko sgt bek ati...ai lap u babeh..haha

tqa.awesome.lagendary said...

sudah selesai!
hihi
>___<
JempotDatangKeBlogTqa

mysara said...

wah...dah buat!!
bagus2!! ;)

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ko ni asyik dapat award aje... cemburu betul lah kat kau ni...

ape pun tahniah lerrrr... suka tengok kalau usaha ko ni dihargai rerakan alam maya tau..

sI tEDI said...

amboi! soalan nombor 7 tu!! he he he

PN[asam]pedas said...

tahniah ye!

NiZaM Limited said...

wahh..dpt award..award menunjukkan ada org ingat kat kita..tahniah2..:)

Insan Biasa said...

menarik .....

Mawar_berduri said...

huhu...TAG lagi ye ...nanti akan ku settlekan....