Saturday, August 28, 2010

best buddies




hari ni berbuka best gila + happening
sebab berbuka dgn my best buddies
eh xde la cukup korum actually, berempat je tapi punya la meriah macam 40 org yg makan
kitorang ni susah la nak jumpa sebab ada yg study, keje kat KL
yang setia kat melaka ni aku dengan odah je
konon anak mak la x nak keje jauh2. lempang plizz

so tadi berbuka kat alor gajah



cik siti raudah yang saya sayang. belanja plizz bila dah dapat duit elaun mengajar nanti ok !!



dan menu2 pilihan adalah :




siakap 3 rasa. mintak saiz sederhana, tapi besa je aku tgk. kalo mintak yg besa, ada besa meja kot saiz dia erk. watever la tetap sedap cuma byk barang2 yg dia potong2 cincang tuh x suka la. sebab takut tergigit garlic. huhuhu




mix tomyam soup. sedap and pedas sampai tiba2 nama jadi omputih




sotong goreng tepung yang sekali pandang macam cempedak goreng





telur bistik




telur dadar. gila tamak ni nak ada 2 telur, baru lengkap kan. tetttttttttttt




kailan ikan masin





penuh gila table ok.tuh pon x muat nak letak kuih2 yg beli kat bazar. letak kat kerusi je. tapi ends up x makan pon coz full giloss perut masing2



so, mari berkenalan dgn kesayangan2 saya :




siti raudah ratu senduk. loff u lah !!




the YB !! Rohayu. she's a student and part time model. minah ni mmg byk cakap ok. jangan tgk muka ayu2 je tapi gelak puaka ! haha ok kitorang sume gelak puaka punya. and topik berborak masa berbuka adalah photography, compulsory !!





neni ku sayanggg. pencetus kepada gelak2 puaka... mish uuuu




haaaaaaaaaaa ni memang hantu yg makan ok. hantu gelak. gila full and ketat lah perut masing2. sambil makan sambil gelak. ni mak mentua nampak, kene reject ok !! tiba2 tengah makan keluar lak lawak acapan la, opie zami lah. bangang betol ok. nak makan pon tersekat2 sebab kawal gelak. omg serius best gila. dari orang penuh kat restoran, sampai da tinggal 2-3 meja, baru reti2 nak balik. huh tak puas. nak lepak2 lagi !!



lets klik !!

8 comments:

Rowena Chasez said...

memang laa meriah berbuka puasa syg oiii...
eventhough 4 org je..
hehee~

hiro said...

kailannnnnnnnnnnnnnn..keh2.

en_me said...

'gelak puaka tapi ayu'.. ai like.. ehehe

Cik Mawar said...

wah wah meriah nya.. hik hik
semalam mawar pon berbuka ngan kengkawan :D
menu just nasi ayam gemas ha..
hik hik :D

reen_sofee said...

sedap nye!!
nak jugak!

DuniakuAbstrak said...

mix tomyam soup besar giler tu ko makan sorang2 kan?

Dyna Yvonne said...

pergh gile meleleh wa tgk....
>_<

miss nina said...

meriahnya
agaknya sapekah yg makan banyak tu ye? --gurau2 je tau