Wednesday, August 11, 2010

no mood

1st ramadhan
am not in a good mood
sebab skrg adalah malam, so xpe kot nak caruts
padahal siang tadi berbakul kot aku menyumpah kat perempuan tua kat office
bahalul ok
menganiaya seseorang yang berpuasa, hukum nya ??? xtau
but seriously i hate her
actually perempuan tuh still baru kat office aku
baru 3 bulan
tapi she starts to act like dialah ketua kepada segalanya
omg my manager macam kene ubat guna2 ok. apa2 yang perempuan tuh cakap, semuanya "ok!". padahal kitorang yang dah lama2 ni, berbesen gak kene bebel dgn si manager bahngangs tuh.

perempuan ni pernah marah colleague aku. suka2 je. padahal dia kerani je jugak. bukan pangkat tinggi pon. aku yg lagi lama dari dia pon, x pernah la nak marah2 if ada salah ke dia buat. ewahhh ini lebih ok !!
but still dia x pernah marah aku lagi. but i can see dia macam nak perguna2 kan aku
memandangkan aku adalah terel bab jalan selok belok melaka yang x besar mana ni, then dia ingat dia boleh suka2 arahkan aku keluar sana sini ??? c'mon, aku ni mmg depan2 kau je aku nampak macam "x kesah", but IF aku dah panas hati, tahap kesabaran dah sampai nak pecah termometer, aku x kira dah kau lagi tua dari aku ke apa. serious mak mulut harem ok. ada masa aku leh gelak2, but IF again, nak guna aku untuk benefit kau, sila fikir 5-6 kali kalo x nak bullet berapi keluar dari mulut aku.

sekian

lets klik !!

18 comments:

Berd said...

lu datang haid. memang tak ada mud. ni hah bukti dia. lu update blog masa orang terawikh.

fndrocka said...

Angry betul kau yer...macam nak bagi paranaweuu jer jatvdia.hoho..bawak bertenang..

sahromnasrudin said...

salam..banyakkan baca Yasin di pejabat..insyaAllah suasana kan kembali harmoni :-)

Cesc Luzeza said...

bulan pose ni kene banyk2 bersabarla kan..

Lya Colours said...

~ Berd
aku puasa la. pegi terawih tau. kat surau sini buat terawih 8 rakaat je la....

~ fndrocka
hohh angry ok. sket lagi aku jadi hulk

~ sahromnasrudin
insyaALLAH

~ Cesc Luzeza
yela. tapi ada je manusia bebal buat aku hilang sabar

rATu kEBaYA said...

fuh.. nak dipergunakan ni mmg tak tahanlah... dek klu boleh sabar.. sabar ye..

makdara TERDIVA said...

bawak2 bertenang dik!..org mcm tu jgn dilayankan sgt..kalau rase kita btul, dia salah, sound sekali kt dia..

* pun tak suka jenis org yg kakikipas & lebih sudu dari kuah..nyampah!

Lya Colours said...

~ ratu kebaya
sabarrr ni

~ makdara terdiva
betol
menyampah !!! benci !!!

luahfikiran said...

Salam,
Yang penting kita betul. Orang tak betul tu jangan jadikan musuh. Kalau tak boleh jadi kawan rapat, kawan biasa sudah cukup. Mana tahu, akan datang dia berubah !

Hamzah Ian said...

alahai.. jgn camtu.. meh g bazar..

y@n@ M!B said...

manager tu laki ke? huhu...wat bodo je..klu xsuka dgr dia ckp pndg tpt len..hehe~ =)

Nerzhul said...

sabar sabar. slamat puasa.

DuniakuAbstrak said...

muka kena bengis, suara kena lantang, badan mesti ketul, gigi taring kasi keluar sikit, kuku kasi asah sikit bagi tajam..kalau ko buat mcm ciri2 tg aku sebut ni konfirm takde orang berani gunakan ko sesuka hati..sabar cik leya..im wif u bebeh

mysara said...

ish..baru masuk dh wat hal...
cam xsedar plak yg dye tu org baru...

alvin takda umah harga 8juta said...

betul juga..kata berd tu wa setuju k..

Lya Colours said...

~ luah fikiran
tq for the advice =)

~ Hamzah Ian
x nak g bazar. jemmmmm

~ y@n@ M!B
laki la. mmg x suka pon. huhu

~ Nerzhul
selamat puasa juga =)

~ DuniakuAbstrak
dah macam monster je kalo aku mcm gitu

~ mysara
betol3. agak2 la kan. at least, respect la collegue lain

~ alvin takda umah harga 8juta
aku pon setuju la

kucingorengemok said...

lya, cepat lah kembali bermood dan post gambar makanan² lazat lagi berkhasiat di sini! :)

miss nina said...

Lya, marah benar2 ni..sabar ye Lya.
pertahankan hak, jgn sampai ditindas.

apapun, be positif n jgn marah2 macm ni.

Selamat berpuasa.