Tuesday, September 7, 2010

ucapan bermula








ucapan raya dah bermula
ramai dah gantung2 kad raya
so uolss kalo berminat nak gantung jugak, amik la kad raya yang tak seberapa ni
dari orang yg otak tak kreatif
tapi ikhlas dari hati yg suci
wishing uollss
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
































kak maiyah




cek lala



oii sapa2 nak bagi aku kad lagi, cepat !!
sebelum blog dengan rasminya bercuti dari khamis ini sampai isnin raya ke-4
so, selamat cuti2 raya semua !!!


lets klik !!

16 comments:

Otromen Bulat said...

selamat hari raya

zacky ~786~ said...

seLamat..~

y@n@ M!B said...

slmt hari raya to u too..maaf zahir & batin...sy tepek kad kamu ni kt belog ye...thanks =)

Fida Faizal said...

salam . awak . slamat hari raya . wahh . byk nya e card :) hee
maaf ya kalau ada salah dan silap :)

ct odah said...

SELAMAT ARI RAYE...UCAPAN PLG TULUS TOK KO DR AKU..HEHE

Dyna Yvonne said...

slmt ari rye cik lya...ampun maaf ye sume2,,
>_<

maiyah said...

huhuu.. dah nk abih posa.. nak mintak maap lg ni kat adik, kira 0-0 le ye..

Anip™ said...

selamat ari rye gak!

DuniakuAbstrak said...

ketupat rendang semua tersedia
meriam buluh meletup letop
terkasar bahasa ampun ku pinta
mari main mercun pop2

suka hati je aku pantun
abis sopan abis santun
buat kamu yg agak cun
sengal pon agak melantun

hamzah ian said...

mana2 gua pergi ada ucapan hari raya.. so gua ikut skali.. haahaha..

slamat hari raya

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
----==--Salam Aidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
HA..BACA PANTUN NI DENGAN NADA DAN INTONASI YANG BETUL....

kelantan...
Make ikke cicoh budu
Jange lupo tamboh satar
kelik rayo taksir laju
Nanti rayo dale sepita

Terengganu...
Makang ubi jamang jepong
Makang kepok cicah cuke
Bulang pose mung bengong
Bulang raye mung gile

Pahang...
Sepadan Pahang singgah berbuko
Nasi dagang ikan patin
Jange mu masam muko
Raya makan rendang sadin

Johor...
Cegitu cegini awak suke
Awak suke kite cerie
Esok luse hari raye
Sama-sama bersuke rie

Melaka...
Hawau kau berak merate
Kaki bengkak ulau patok
Kalu balik naik kerete
Jangan pandu kalau ngantok

N. Sembilan...
Masak lomak cili api
Campo dongan daun turi
Hari rayo kolumpo sopi
Tinggal penyamun dongan pencuri
org kolumpo jgn kocik ati!!)

Selangor/K.Lumpur...
Wa cakap lu wa tak tau
Tapi wa tipu sama lu
Raya jangan buat tak tau
Angpau ada bagi gua dulu

Perak...
Gulei tempoyak ikan mayong
Deroyan busok tebok tupei
Pandu hemat ingat kampong
Ase(Asal) teman selamat sampei

Kedah...
Aloq Staq terketaq-ketaq
Lapaq perut makan pau
Macam mana tak ketaq
Kena paksa bagi angpau

Penang...
Nasi kandaq kedai mamak
Anak mami juai pesemboq
Lepaih raya jgn dok triak
Kalu ceti mai kot dapoq

Perlis...
Padangbesaq kecik aja
Tempat siamlalu lalang
Hari raya kita berbelanja
Jangan sampai menambah utang
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..
Joommmm balik kampung kita berhari raya... Pesanan kami berhati-hati ketika dalam perjalanan pulang kekampung halaman... ingat orang yang tersayang yang menanti kepulangan anda...

pakcik kordi said...

selamat hr raye waks!dan berhati2 di jln raya!!!

DrSinga said...

salam Raya Lya!!!!
choppp nak kek oreo tu!!!!!!

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

Nizam Limited said...

wahhh..banyaknya kad raya sini..curik satu buleh? hehe..

Selamat Hari Raya jugak ye..Maafkan Zahir dan batin ku..=p

MAN said...

selamat ari raya gak.. peace