Wednesday, October 13, 2010

cintaku di permainkan

oh okey lagu ni sedap
siapakah gerangan si 'apit' yang menyanyikan lagu ini
saya nak beliau nyanyi lagu ini sebelum saya tidur
sedap nya suara beliau


oh jangan salah sangka
lagu ni xde kaitan dengan aku pon

15 comments:

SZ said...

erkkk.

sahromnasrudin said...

yer la..saya pun tak tau siapa nyanyikan lagu nie huhuhuhhu

eiffel said...

ceh..ngatkan mende ler -.-"

makdara TERdiva said...

lagi shiok ade org nyanyikan lagu sblum tido..kan?kan?kan?

kakyang .. said...

alaaa .. bawu nak kepochi ..
hahahahahahaha ..

AyuZ DeathWisH said...

erk~~~
siaran tergendala

y@n@ M!B said...

buleh lena eh dgr org nyanyi b4 tido? huhu~ sy lebey suka org usap² rambut..erk O_o'

hiro said...

emm.

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

erkk....
aku nak senyum la..

:)

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah...

adoiiiii sadiss nya lagu ini.... beb kita karok lagu ni boleh tak...

aduhhhh cintaku dipermainkan... camner nak lelap mata kalau dengar lagu ni...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ala..apit ni keje indah water kt teluk intan..ptg2 die men bola kt padang speedy kt t.intan tu

xcaye tye alvin

ct odah said...

PEH....TITLE TAK YG TAK THN..HEHHEE

Adeqq said...

hahhaa.

semua pon pasal kawin, cinta kan lya? ko nih, aku x sabar nak dtg kawin ko! siap ko! hahaha

Semoga ko bertemu cinta hati ko yang akan hargai saat saat ko ada. =)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kejam kejam.pedih pedih argh tak pe gua kan ada

mahira oya said...

sape nyanyikan lagu ni ye..