Friday, October 29, 2010

p.a.s.s.i.o.n

mari bercerita tentang p.a.s.s.i.o.n saya, iaitu terhadap :


1)
erk !! jangan salah faham. passion saya bukan terhadap perempuan ini, tetapi terhadap yang penuh di rak2 belakang beliau.

ya betol !!!!

p.a.s.s.i.o.n yang pertama jatuh kepada N.O.V.E.L !!

saya suka membaca actually. tak kira apa jua method pembacaan, tapi yang utama adalah novel. second jatuh kepada majalah mingguan wanita yang berlambak tak tersusun dalam bilik dan seterusnya jatuh kepada majalah2 lain yang berkaitan wanita, home deco dan masak2.




2) p.a.s.s.i.o.n yang kedua jatuh kepada



karaoke !!

ohh i love karaoke a lot. sedang menanti next session untuk ehem2, perasan jadi siti nurhaliza dan nyanyi lagu, seriiii mersinggggggg

wiwit wiwit ~ ~ kedengaranlah 2-3 mat rempit suwit menyuwit

erkk !!


3) p.a.s.s.i.o.n ketiga ialah !!!





kawan2 kesayangan saya !! huih x cukup lagi sorang actually. mish them a lot !!!!

hoih tak sabar esok nak sesi melepak tapi tak cukup forum, tapi takpe as long dapat lepas rindu dah puas hati

tahun ni dah 8 tahun kawan. so tahun depan tambah lagi, tambah lagi dan lagi.. hope more years to come


4) p.a.s.s.i.o.n ke ompek


(mintak halal pic pada owner. aku sebat kat google tadik)

teh o ais limau !!! sangat H.A.N.T.U okey

lagi masam lagi H.A.N.T.U



5) p.a.s.s.i.o.n nombol lime





aku sangat a.d.o.r.e kepada beliau, dan masakan2 beliau, dan alat2 memasak beliau. (dan nak boobs macam beliau.. erk !!)



6) seterusnya


p.a.s.s.i.o.n saya terhadap baby tidak dapat dinafikan lagi



7) okey ini malu nak mengaku. hahaha



saya adalah suka jugak kepada abang askar
wiwit ~ ~
dari sisi tertentu, they look quite sexy in their uniform
wowowowowo sambil imagine tet tet tettt

hahahahaa bangang
hoih bawak2 tobat skett jumaat ni


8) dan ini juga


a.d.o.r.e nasi kerabu muchooo

dan saya suka lelaki kelantan... aummmm

kih kih kih kih kih



9) ini juga..



hoih apa ni tenung2. cairr.....

fakta : saya suka lelaki tua2. jangan tua pakai tongkat la. macam george clooney ni pon bleh gak.
wahhhh demand. sepak baru tau

fakta betol : saya suka lelaki dalam range 28-40.



10) p.a.s.s.i.o.n terakhir !!


baring atas katil


di temani bantal busuk...



tutup mata

dan..............





berangan !!!!!!!!


wohooooooooooooooooo



lets klik !!

13 comments:

zimironamia said...

ngan abg askar wehhh!!!!hihihhi

y@n@ M!B said...

wah boley la ajak karok ni...weee~ =P

eh passion no 5 tu sama cam mak aku lerrrr...dia siap rekod lagi taw rancangan nigella bites ni..mmg terliur aa tgk dia msk², pehtu mkn..nyummm~ ^_^

lalink7 said...

wauwiiiiiiiii...byknyeee pasion Lya..hehehe..ada 2-3 yang kite sukee..
suke abg askar? ahakss...
kite suke tldm yang baju kaler putih..omaigodd..cairr...hehehe
nak boobs cam nigella lawson? ehehehe..satu ari akan dpt gak nie..hehe

sahromnasrudin said...

selamat malam---mcm tajuk faizal tahir suruh tidu plak huhuhuhuh

mahira oya said...

suke berangan jugak...
tido best!!!
karaoke cool gilers..

kucingorengemok said...

haha, tepukan gemuruh untuk no7! tepuk tepuk tepuk!!

Adeqq said...

tak bole blah kan semua passion ko? Ok ok, yang atas aku leh trime la. Sampai past abang askar aku x leh blah dah. HAHAHA.

Gataii nii. Xsabar nak kawenn ekkk?

eiffel said...

banyak nyerrrrrrrrrrrr....last tuh xley blah...


sbb aku pun sukaaaaaaaaaaa...muahahahahahahaa

SZ said...

wallaweh.

semua org nk citer pasal kawen, jodoh, abang askar.

musim cinta ke sekarang?

ngahaha

Azuan said...

kakak ak banyak buku wanita tu..hihii

✿nenek moden✿ said...

hahaha...byk nyee passion dia..
haha..passion kat nek xdo ke?

nurul aina abdul halim said...

passing by, hurmmm interesting!!

abang askar eh?

kawan sy bakal suami dia abg.askar..

hehe..amacam,

jeles tak??!!


haha

Cik Mawar said...

Den suko semua masakan kelantan tapi kuih2 manis tak suko..den tak suko lelaki kelantan..
den tak suko askar..
erk!!!!..Cik lya tak tanyo pong
den nak bagi tahu ja.. hik hik
larikkkkkkk