Friday, October 8, 2010

pink special giveaway







dari blog aku sunyi sepi, baik aku rajin2 kan diri buat task ni
sebab aku adalah octoberian, so join lah
support kakak gojes aku ni. suara meletop ala2 jamal abdillah tau (matik lah melepas nak menang)
hahahahaha gurau je kakak muah2
actually dari hari first dia buat giveaway ni, aku dah niat nak join
tapi otak ni benak plak nak memikirkan jawapan kepada soalan yg perlu di jawab bila nak join ni
tapi hari ni hari jumaat, otak suci sket kan. hahaha.. so baik aku tulis sebelum aku jadi pelupa

so the rules are :


erk... x bleh copy paste lah !!! hahaha
sape nak tgk rules, sila terjah sini



kakak gojes dan rebina nya


so bagi melengkapkan rules, aku kene bagi kata2 pujian lah kan

kenapa blog makdaraterdiva ini blog sedap ?


huh sedap ke? aku rasa sedap la cheesy makaroni kat kepsi. (hahaha matik lah mmg kosong terus peluang nak menang)

hahaha gurau2 kak. u kan tau i macam mana. auwwww keh keh keh


ok serius !!!!



kenapa blog makdaraterdiva ini blog sedap ?


1) sebab blog dia warna pink ! so automatik aku terbayangkan eskrem strowberi yang siap ada strowberi dice. wahhh kan sedap tuh ~ mampuih la asik pk makan je. hahaha

2) sedap sebab blog dia dah tak berat nak loading. kalau dulu memang lama la nak tunggu leh baca entry, nak komen lagi, serius x sedap kak. tapi semenjak dah dotcom ni... masyukkkkkkkk !!! baru sedap macam kuih elmon london yg kak gojes buat masa nak raya ( hahhh ini memang pujian ni. kalo tak menang aku nangis sebakul) hahahaha


3) blog ni jugak sedap sebab blog ini di tulis oleh tuan belog nya sangat manis, meletopppp sekali, sehebat kuih pau yang di buat oleh abah beliau ( pau satu !!! kari ayam okey !)

4) sedap di baca (bukan makan je sedap, baca pon sedap nok), oleh semua lapisan masyarakat. kira title U la ni. kalo 18sx lagi sedap !!! hahahaha sumpah aku miang




tapi yg ni sedap sket kot. hahahahahaha ( terus aku kalahhhhh) -_-




so sapa2 yang rajin nak memerah otak, mari lah sama2 join giveaway ni
untung murah rezeki sape tau kan
kalo x kau, aku ke menang. mana tau bon alvin ke menang. hahaaha tiba2 masuk nama beliau. mampus gua

selamat hari jumaat uolss
esok Melaka cuti
yahooooooooooooooo
happy birthday kepada yg di pertua negeri Melaka
huh tapi kene pegi wedding sedara plak. hurghh malasnya.
eh bleh plak malas. kang kau kawen xde org dtg baru kau tau nok
persoalannya, calon xde cmno nak kawen !! uuwwwwaaaaaaaaaaa



lets klik !!

9 comments:

MOFASAD said...

cantik ko lya

:)

y@n@ M!B said...

wewiitt...gud luck! kena klhkn yu ni..hehe~ =p

makdara TERdiva said...

ok, dah semak..nanti tunggu jer pengumuman rasmi..cewah!

ct odah said...

KO NK KWIN?ALA AKU MLS LA NK DTG..HAHA

sahromnasrudin said...

salam..nak join tp idea lum turun la huhuhuhu

SZ said...

kelakar la ko neh.

last2 mesti ade pasal kawen.

aku kawen dulu boleh kak lya?

ekekeke.

;)

DuniakuAbstrak said...

semua org pon buat kontest

cam best je

nantikan kemunculan kontest dari aku

haha

Adeqq said...

hehehe.
comel je idea ko kan lya?
semua pon makan je.

tapi eskrem stoberi x best laa. cokelat la sedap! =P

greeeeeeeeeeeeeen said...

blog pun ko makan? ishishish.. kritikal ko ni.