Saturday, November 27, 2010

memenuhi undangan


memenuhi undangan one of my ex classmate masa sekolah menengah dulu
alhamdulillah orang ingat nak jemput kita kan
so dengan rasa terujaaaa nya datang sebab nak tengok orang kawen
eh gila kau tak suka. mesti la sukaaaaaaaaaaa kan
ambil berkat sket ye x?
walaupon diri ini tak tahu lah bila ye.

soalan berbentuk "kau bila lagi weh nak bg makan nasi minyak?" adalah soalan biasa yang anda akan dengar bila attend wedding member
lebih2 lagi member sekolah yg kawen, so bila jumpa member2 lama, sila siap sedia dengan soalan2 begitu
maka maniskan lah wajah anda dan jawab ala2 kontrol ayu "belom sampai jodoh lagi"
padahal dalam hati "eh cibais kau xde soalan lain ke???"





-the dais-

cantik kan. aku suka sangat. sampai rasa aku nak pergi je duduk atas pelamin tuh dan tak nak turun2. gilo
oh tema wedding member ai ni merah-putih-hitam




aku adalah pemalas. sampai2 terus masuk rumah duduk depan pelamin. so semua pic di snap masa aku duduk. so harus pic buruks ye. pengantin x buruk. aku je pemalas lipas





newly wed, azura and zaki. member aku pengantin perempuan tuh
damn aku sangatttt sukkaaaa background pelamin dia okey



pengantin lelaki adalah navy
hoih !! i loike okey askar. taste mak tuh noks
patut aku bodek2 member aku suruh kenal2 kan dengan member laki dia tuh
keh keh keh keh
kau gila apa orang nk sanding kau sebok nak cari jodoh sendiri




pengantin perempuan adalah member ai masa form4-5
tapi dengar2 khabar macam pas kawen kene dok jauh2 jugak sebab laki dia kem kat pahang kot and dia still keje kat melaka
hoih gilak. kalau aku relaaa aku berhenti keje teros




lapar okey. amik harus tamak2
lauk kawen biasa la
nasi minyak-kari daging-ayam masak merah-dalca sayur-acar timun and nenas
pastu ada air mata kucing. hoih nyaman
panas2 minum mata kucing adalah terbaekkk


actually aku dengan geng2 datang betol2 tepat masa orang nak berarak.
so sampai2 tengok orang sanding. and bila pengantin nak makan, kitorang pon kuar makan la
tapi xdo lah makan kat meja pengantin. hahaha




potong pulut kuning






amboi suap2 kau ye
ceah jeles lah tuh




ambo datang dengan 2 minah kesayangan ambo nih




galok ok. siap berjoget2 lambak kat depan tuh
yang baju oren mak pengantin perempuan
biasa la kitorang org melaka ni memang havoc2. hahaha
biasalah joget2 lambak ni
so nanti aku kawen, wajib sume orang join joget lambak ok!!
aku kawen? bila tuh?
persoalan yang mampuih xdak jawapan
sekian terima kasih

selamat pengantin baru babes
semoga diberkati ALLAH hubungan kalian berdua sehingga ke akhir hayat
insyaALLAH

lets klik !!

15 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

sempoi la mak cik tue..

Dyna Yvonne said...

cik lya kawen jemput saye jd pengapit taw...keh3



mish u..
*pelok kuat2*

y@n@ M!B said...

daku juga attend 2 kenduri hari ni...2 taw..huhu~ =P

Insan Biasa said...

Salam .. lama tak jumpa ni ..

member dah .......

Bila nak menjamu
minyak nasi ???

Heidi Shafiq said...

bile tgk org kawen aku tension.. bile la aku nk kawen.. huhu.. :P

Hellioz said...

marriage?

meyh~

sahromnasrudin said...

salam..tang suap tue memang romantik

hamzah ian said...

musim orang kawin.. siap ada banner lagi tuh.. waaaa

miss nina said...

dah mula memenuhi undangan ye Lya?
hehehe..semangat :)

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

EEEMMMM musim orang kawin ni.... aku ade undangan kawin ni kat melaka....minggu depan nak gi sana tapi kena joget tak kalau sampai sana tu.... warrgghhhh malu nya nak joget ni...

Thanks lya ucapan birthday ko kat aku ni ye...

oya said...

manyak kenduri la..lg2 cuti soklah ni

lalink7 said...

hmm...akan menyusul la turn Lya nanti..jgn lupa jemput na..hehe

DrSinga said...

parking baekkkk punya depan pelamin eh!!..sejuk..dapat angin kipass!!

Mawar_berduri said...

kawen oh kawen...runsing arrrr...huhu

Mimis said...

taste Liya askar ke?

kita ada xperience kawan dgn 2 ekor askar, (oppss sory) tapi malang betul sbb kedua2nya perangai mcm haram.. tapi itu nasib dan rezeki masing2. Klau dpt yg baik alhamdulilah tapi klau dpt yg macam poyo.. huhh!! makan hati beb.. hmmm...