Thursday, December 30, 2010

esok cuti ek ??




aku kesah apa esok cuti ke tak
yang penting, co. aku ni mesti tak cuti punya
bahngangggssss
xde semangat kemalaysiaan betol
hahaha
bila bab cuti baru ko nak semangat kan
kalo tak, harammmmmmmm

uuwwaaaa nak cuti la !!!!!
bodoh punya co. !!
aku punya sexcited tau tengok bola malam tadi
pheuuwwwwww
apa2 pon piala suzuki tuh dah berakhir dan team harimau malaya dah menang !!!!!





weooooo sexy tau safee ni. tiba2 jadi suka dia kan. kalau xde nya piala suzuki ni, harammmmm aku tak kenal player malaysia
yang aku kenal, si kembar zakuan2 tuh. eleh tuh gosip je lebih
wahh kutuk nampak. mampuih kene bedal dengan peminat dorang. pfftttt



hero malaya. wahh terus up jadi hero kan. kih kih kih
eh bukan dia sorang je hero. sume player yang main malam tadi pon hero gak. termasuk keeper malaysia yang terbaekkk tuh. dan jugak jurulatih. memang terbaekk dari ladang la !! once again, congrats malaya !!!!

ok dah jangan nak over sexcited sangat
sambung keje !!
yang penting, esok tak cuti !!!
fakkkkkkkkk

lets klik !!

7 comments:

YanaMIB said...

lorr ko ckp la kt bos najib soh cuti..x baek kufur nikmat...hahaha~ =P

pheww aku pn cair dgn safee salih and fahmi semalam..semattt siott..auww~ =P

Adeqq said...

Sengal ah ko Lya. HAHA. Nak yang sexy je ehh? Tak cuti ke? Aku pon x cuti la kot. Macam nak wat kelas je. HAHAHA. Jahat gile aku!

sahromnasrudin said...

yeah..kelam kabut nak tutup akaun coz esok dah cuti huhuhuhuhuhh

mEiZ SHA said...

hehehehe
sma laa yang...tetibe layan bola kaw2 mlm td//hehehe

cian ye x cuti
kite cuti...wawaaa.:)

makdara TERdiva said...

cuti cuti malaysia..

nak cuti meh dtg kompeni hakak! :)

miss nina said...

Lya, manakah picca keeper baju oren yang sama hensem seperti 2 orang di atas :)

selamat keje lya..lala..la

maiyah said...

akak tgk suma sebut fahmi.. ko x sebut pun hehe :)