Saturday, January 8, 2011

get well soon




minggu ni sangattt busy
baik di rumah mahupun kat office
rumah pny busy takpe lagi. bab office ni, memang memeningkan otak la
can diee

rumah punya busy lain hal
ayah aku masuk hospital last monday
sebab kat kaki dia, area buku lali lebih kurang, tiba2 ada nanah plak
so masuk hospital and sedut nanah tuh last wednesday, so sekarang aku tak tau tunggu apa lagi. tapi doc kata dah ok
maybe nak tunggu amik darah sebab nak check creatinine dalam blood. kata semalam. tapi kalau dah nama hospital dot dot ni, jangan harap la dapat on time.

paling bangang, kata nak sedut nanah ari selasa, pastu nurse cakap kene puasa la kan, sebab nak sedut nanah tuh, kene toreh area kaki tuh and opkos kene bius la. so puasa la bapak aku dari isnin malam melantak sampai ke selasa. petang selasa aku datang, tak buat lagi ok. bapak aku puasa ni. dia dah la kencing manis, kalau tak makan, gula kurang dalam badan and boleh hypo ok. hypo tuh bila kene, boleh berpeluh2 satu badan and kadang2 if teruk boleh gigil2 bagai.

masa aku datang petang selasa tuh, bapak aku kata tak buat2 lagi sedut nanah tuh and dia rasa macam nak hypo. mak aku panggil nurse. yang datang nurse muda. muka macam mintak nak bagi pelempang ok. sikit punya masam muka. dah keje ko. patient panggil datang je la. kalau agak2 kau keje jenis tak ikhlas and kalau orang mintak tolong ko tarik muka macam cibais, jangan jadi nurse

wahhh marah. eh marah la. ingat orang sakit ni suka2 nak sakit ke???

hah pas dah panggil nurse tuh, bapak aku cakap la dia nak hypo. then si nurse ni cek gula. 3 point lebih je, sah lah hypo ye. normal is 5-6 mcm tuh la. so nurse masukkan air gula

tiba2 nurse datang lagi. and selamba ya ya cakap "pakcik, tak jadi la sedut nanah hari ni. pakcik boleh makan"

fuckkkkkk.. 1 hari suntuk puasa last2 ko datang cakap tak jadi sedut nanah. aku memang berapiiii je la

aku rasa aku memang tak bleh la dok lama2 kat hospital dot dot ni. sebab hanya akan membuatkan aku mendapat darah tinggi. kang bapak aku dah kuar, aku plak masuk. ggrrrrr




so doktorrr, bila bapak i dapat balik ?? bapak i dah tersangattt la buhsan kat hospital dot dot ni sampai i dah ajar dia guna nset dia yang ada macam2 function ntah apa2 tuh. sampai tiba2 motif dia nak 3g sume orang.



lets klik !!

4 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Baba dah boleh keluar... Alhamdulillah.... yup dok sepital mananya sedap boring beb.... tapi kalau ade nurse yang cun adelah hilang kebosanan tu....

kesian nyerrr dah puasa tak jadi plak... apa lah bikin susah aje... cakap tak serupa bikin itu orang....

☆aDihAys☆ said...

cmne ayah lya skrg? dah okey ke?
mntk2 sume okey..
hospital mane la lya pergi tu..
kene wat report ni..
nurse ni kalao xreti maniskan muka..
better jgn jd nurse sbb wat patient bertmbh sakit je bile wat muke masam cmtu..

Amy Syaquena said...

Hai baru hari nie amy dapat singgah blog kawan-kawan, ssemoga cepat sembuh ye. thanks coz sudi singgah sinar raudah dan komen.. happy weekends..

maCy said...

tak suka nurse kasar2. macy sangat glad 2 kali hospitalized nurse okey.. moga beliau cepat sembuh k :)