Saturday, January 22, 2011

penat hoih menjala


hari sabtu memang hari rajin2
ahad apatah lagi kan. tapi ahad xde plan masak sebab nak kuar.
so masak untuk minum petang sabtu ini
adalah roti jala
hoih penat ok menjala. can diee
sakit tumit aku berdiri.

resepi amik kat fp kak madiha (mintak halal kak.huhu)
nampak sangat buta memasak. roti jala pon nak copy paste resepi??
apa bleh buat. hamba budak baru belajar tuan...
resepi ada kat sini



aktiviti menjala yang memenatkan !






hasil nya. ada yang cantik, ada yang 'ngeri'
ahh ngeri2 pon tetap masuk perut =P





kena plak dengan kari ayam kan. memang terus lupa diri. hakhakhakhak
punah sudah diet (padahal esok dah plan nak bedal prosperity)





bertuah kau ada kakak yang baik dan gebu ni. ko bangun tido je hah bukak mulut makannnn


lets klik !!

9 comments:

niesz said...

sedap nye!awk wat niesz terliur la..nk2!x kire..nk jgk..haha..

A.S.T.I.N.A said...

wahhhhhhhh!! sgt menyelerakan...
mcmana RESEPI boleh menjadi nehhhh...
delices and mabeles!!

SZ said...

aku pon nak akak mcm ko.

lol.

Amy Syaquena said...

wah bestnya tapi nasib baik la semalam dah makan roti jala jadi tak de la terliur sangat he3...

Imran nyambek said...

lapar pulak.arrgh

makdara TERdiva said...

oh! lame dah ai tak menjala2 ni..bak la sikit.. :)

sahromnasrudin said...

sedapnya..mai hantaq 1 cini huhuhuhuh

lalink7 said...

gebunyeee jejala tuee...kalau umpan ikan roti nie konfem banyak ikan lompat naik kat darat..heheheh

DrSinga said...

mak aihhh.....
besau2 nya lubang jala!!!