Tuesday, January 11, 2011

"Saya nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB"

- sila picit gambar untuk keterangan selanjutnya -

saya dengan rasa bangga dan rendah diri nya (dah kata bangga tiba2 kau jadi rendah diri plak, gila apa??)

ok sambung...

saya dengan rasa bangga dan rendah diri nya mengumumkan saya mau join contest !!! yauuuuuu contest dari bakal raja sehari yang tengah busy survey dewan (kot). kuikuikui
pandai2 je aku kan. ni yang menipiskan peluang nak menang ni >_<

dan contest ini di anjurkan olehhhhhhhhhhhhh

Cik YanaMIB !!!!

clap clap clap clap clap clap

dengan itu, nak masuk contest, sila patuhi undang2. Undang2 adalah seperti yang tertera di bawah:

1) Terbuka kepada bloggers Malaysia sahaja .
:: saya warganegara Malaysia yang lahir pada bulan 10 !!

2) Follow blog yanamib dengan seikhlas hati ~
:: saya dah lamaaaaaaaaaa follow. fewit !!.

3) Buat satu entri bertajuk"Saya nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB" ... Letak banner atas ini dan link kan ke entry ini ...
:: entry settle. banner settle. link kan settle !!

4) Tag 2 orang rakan anda

:: Dyna Yvonne

:: Miez Sha

5) Tinggalkan link penyertaan di komen entri ini
:: done !!


good luck to all contestants.. and wishing Cik Yana Happy 25 on the last 8th January. may GOD give u health and well and many happy returns ya (^_^)


lets klik !!

14 comments:

sahromnasrudin said...

semoga awak muncul sbg pemenangnya ya

YanaMIB said...

tenkiu beri beri much my dear lya..ecewahh~ all the best to you~ ^_^

maCy said...

knpem warganegara? hik3 ;p

DuniakuAbstrak said...

aku tunggu yana anjurkan contest

"Saya nak YanaMib belanja saya makan KFC Pizza hut serta makanan-makanan mahaL yang lainnya"

eiffel said...

pe adiahnye?

makdara TERdiva said...

nak mintak hadiah dari yana gak lah.. :)

rATu kEBaYA said...

akak nak minta dari lya boleh.. heheh

miss nina said...

all the best Lya
makan2 jgn lupa sis ya :)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wooooo nak joint gak--- nak gak.... semoga ade tuah pada ko ye cik lya menang besar

Amy Syaquena said...

Good luck dear..

Lulu caldina said...

good luck

lalink7 said...

amboi2..laju2 ye wat...kiter xde mase lagi nak buat..hope esok dpt buat contest tuee..nak gak adiah..eh bukan ke spatutnye kite kasi adiah kt yana? di telabik lak..hehehe

niesz said...

gud luck awk.. :)

AMMAR YASIR said...

Bhahaha... rasa bangga dan rendah diri