Thursday, February 24, 2011

instant chef


balik keje tadi lapar meluap2 ok
sekali balik, mak aku tak masak lagi
uuwaaaa
sebab dia puasa, so penat
maka aku lah yang terpaksa berkungfu sorang2 kat dapur
masak menu simple2
janji ada lauk
sebab semua dah kebuloq



sambal ayam





sayur kangkung untuk anak2




tauhu dan ikan bilis goreng kicap





ikan merah goreng dengan ayam goreng





sayur untuk mak bapak. anak2 tak makan ini. hehehehe
sayur labu masak bening





bapak aku sekarang dah sihat, siap pergi melepak kat mamak tak menahan
maka beliau bawak balik ayam tandoori

okey itu je dinner kami
dinner berdesupp namanya
masak2, pas maghrib terus makan

okey nak baca novel. babai


lets klik !!

11 comments:

DuniakuAbstrak said...

menu simpLe pun dah banyak macam ni

kaLau menu tak simpLe mesti meriah meja kau

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

PIC PIC YANG BUAT AKU LAPO

A.s.t.i.n.a said...

hurssskkkkkk maner der simple tu masakan.. sobss sobss..

n@D3iR@H said...

pandai nye awk masak..nnt blh akk mntk resepi eh..bgs2, senang dah kawen nnt..dah ade ciri2 menantu pilihan nih..hahhaha

rATu kEBaYA said...

sayur labu sedapnya.. ada sambal belacan lagi manthops..

shi3la said...

wahh makan malam pon sikit punyer meriah menunyer hoo..kagum ai..:)

MieZa said...

lya,,,berdesup pon awk msk byk tuh lauk,,, =)

Hanis MY said...

mak aihhhh seme pun menyelerakan huhu...
p/s:anteknyaaaa umah baruuu

niesz said...

sedap nye!mak, nk mcm nie..hehe..

YanaMIB said...

waaaaaaaaaaaa lya aku lapa glerrrrr hokay tgk aym msk merah tu!! grr~ favvy tuuu...adeh...ni rs nk mkn ko nih..hahaha~

☆aDihAys☆ said...

byk nyer menu..
tba2 jd lapa...