Thursday, February 17, 2011

kenapa sedap sangat kau nyanyi?






tsk tsk tsk kenapa suara kau ni sedap weh
rasa macam gian nak dengar lagu yang ini setiap hari sebelum tido kan
tajuk plak "buat sang puteri"
merasa la perasann jadi puteri, orang tuju lagu kat mak nok
wakakakakaka pitammm
tapi apahal ntah member dia yang lain tuh p gelak lak pas abis nyanyi. spoil tau
aku tengah sedap2 berangan, tiba2 masuk orang gelak plak

banyak gila lagu2 dia ni. mahhass @ ajek hassan nama tuan punya suara
huih tak kesah la apa2 pon nama kan janji suara sedappppp
ish ish kenapa la kau bukan jiran aku ke bleh aku panggil malam2 suruh nyanyikan sebelum aku membongkang
ceah motif jadi jiran?? apasal tak pasang angan2 terus jadi mata air ke kan
muehehe sekali laki orang, mampus kene baling teloq kat dahi


ish kejap je ye hari khamis. cepat2 lah sampai hari ahad
nak tgk drama trilogi cinta


ish benci tau. kenapa tayang ahad sampai selasa je?
lambat tau tak nak tunggu sampai hari ahad. walaupon dah tau flow cerita dia camne, tapi tuh novel, ni drama, harus merempan2 nak tgk jugak kan
cepat2 lah ahad menjelma

lets klik !!

17 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

alamak..tak dan nak layan lagu nie...dah nak maghrib kan

Hanis MY said...

huwaaa lagi mencik sebab takleh tgk ok! wuwuwu...

Amy Syaquena said...

x tengok pun dear huhu...

ct odah said...

ooo jiran ko kan ngah gian isap dadah...bahayo suoh die nyanyi kan.haha

rATu kEBaYA said...

minat betul ye dengan citer ni..

miss nina said...

amboi Lya..layankan je eh?
sabtu tunggu sis kat melaka jap :)
hehehehe..saje je nak jumpa
ayer keroh tak jauh kan?

oya said...

uishh x sbr ek nk tgk tu

A.s.t.i.n.a said...

hah jiran isap dadahhhh.. bhy ooo..

Dyna Yvonne said...

sobsobsob.da banyak tertinggal cite ni.huhu

makdara TERdiva said...

pasni kena cari bakal suami yg pandai nyanyi :D

niesz said...

hehe..suara niesz sedap x..ekeke..cite ape ek ari ahad tu..mesti best ni smpai ternanti2..

skandaLdariLangit said...

kite na cari pakwe pandai main gitar, dan nyanyi! ;p

YanaMIB said...

wuuu apesal ko suka ahad...aku xsuka! sbb isnin kena keje..hahaha..=P

ku doakan jodoh ko artis la yeh..eh nak ke artis?? ngee~

☆aDihAys☆ said...

ape lg lya..
request la kt mamat tu nyanyi stiap mlm..
dgr dr jauh pn ok..hehe

lalink7 said...

selalu org mulut luas nie suara sedap..ehh mulut Lya luas x? kalau luas mmg sora sedap tue..hahaahahaha

lalink7 said...

xsabar tggu trilogi jugak..heheheh..same le kitee..

Faizal Syukri @ Peja said...

wah, makan xajak Peja...