Wednesday, March 30, 2011

pes tomyam mana yang sedap?

cara update pemalas.
saya nak tanya uolss
especially yang rajin memasak ni
kalau ada pandangan dari blogger memasak pon best
tapi blog ni ala2 macam peta malaysia kalau tgk kat globe
kecik kan. ada ke org realize
wahh buat ayat sedih
hempas kepala laju2

im a big fan of tomyam !!
so nak tanya uolls, if uolss masak tomyam, pes apakah yang uolss guna. atau buat pes sendiri. bleh share tak? sharing kan caring. hihihihi

macam aku, aku pernah guna 2 jenis pes ni je





pic : google

aku pernah guna 2 jenis pes ni je
tapi rasa dia macam boleh lah
tapi tak sampai klimaks tekak
wahh gila. nak sedap je
eh harus lah
dulu masa kat perlis, tomyam memang terbaekkk wa cakap lu
tapi adakah gila nak pergi beli pes tomyam semata nak pergi perlis
ke ada orang perlis leh tolong. sambil jeling2 husnalalink buat muka manja
ahaks!!

so tolong eh. saya mengidam ni
*sambil lap2 air liur*



lets klik !!

11 comments:

rATu kEBaYA said...

akak guna pes yang gambar kedua tu.. kalau terlebih rajin baru buat sendiri.

Amy Syaquena said...

Dua 2 x pernah pakai selalu pakai yang kiub and satu lagi beli dari orang siam.. memang best rasa macam makan di kedai je heheh~ dengan muka x malu puji diri sndri hehe

lalink7 said...

jelingan mu aku paham..hehe

hahahhaha..aku kalau dah orang tahap mengidam nie aku susah hati sikit Lya,mst aku kabulkan..InsyaAllah kalau aku balik nnt aku belikan then aku poskan ok..ko nak brpe tan lya? hehehe jgn marahh..

nak mcam mana? bagi cth sikit..

satu lg..

memandangkan perlis di landa banjir maka lepas surut baru aku pulang ke kampung..boleh tak Lya? lambat sikit la..maybe ujung bln 4 ke? huhuhu...

YanaMIB said...

alemak x dapek den nk nolong ko..sbb aku klu kebuluq tom yam cari kedai je bli...haha..

weh ko ty je mat gebu...kompem dia akn jwb pertanyaan ko yg mencabar nih..huhu..dia hebat gak bab msk² ni..ko ty je dia =)

sahromnasrudin said...

adabi kot huhuhuhh

DrSinga said...

tanya pasal makanan , masakmemasak..
gua kenot help...
gua pandai makan je...

seraya berpatah balik ke blog sendiri

eiffel said...

slalu kt umh, dorg suka guna kiub tomyam..

penah mkn tomyam yg dibuat leh org thailand..dgn udang yg besar..kuah yg cukup rasa memg buatkan aku adik badik mghadap hmpir setiap hari pd ketika itu!

makdara TERdiva said...

akak biasa guna yg atas sekali tu..
terbaik wokkkk!

dah masak, sila hantar semangkuk dua di sini yer..[pesanan iklas dari perempuan malas masak] :P

Abg Din said...

abgdin tau makan saje....

selalu drive lori.. tepi jln kan banyak kedai tomyam.. tomyam sesaje...

pinn pinn!!

niesz said...

niesz selalu pkai kiub tomyam knor (mcm tu ke eja die?) hahahaha...tomym kalau pedas n masam tu mmg sedap!yummy!

DuniakuAbstrak said...

'pes 2012' layan weh (buta tomyam)