Tuesday, March 15, 2011

sekuel Hantu Kak Limah : Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit

siapa peminat filem Mamat Khalid angkat hidung !!

ye saya angkat hidung
sebab aku adalah fan dari cerita Zombi Kampung Pisang dan Hantu Kak Limah Balik Rumah
tengok byk kali memang best
sampai kalau malam2 before tido, aku selalu you tube via fon, tengok scene best2 dari dua movie ni
selalu usha scene yang dorang poco2 dalam cite hantu kak limah
haha series lawak

and tadi aku usha portal murai

and baca 1 berita pasal ni , Lepas HKLBR, Mamat Khalid Mahu Bikin 5 Sekuel Filem Baru (klik link untuk baca berita)



sumber : murai

mamat khalid akan buat sekuel untuk cerita kak limah yang bertajukkkkk

"Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit"

wooo macam best je
yang pasti watak husin adalah still guna awie
husinnnnnnn... husinnnnn...


mamat khalid kata "Saya sudah pun menyusun lima lagi buah filem untuk sambungan cerita apa yang berlaku dalam Kampung Pisang ini. Tak kira apa pun saya akan pastikan lagi lima filem sekuel ini akan ditayangkan walaupun mengambil masa sehingga berpuluh tahun."

fuuhhh caya lah mamat
pecah panggung lah nanti
nak2 aku gelak ada cam ponti gak. ade kene sepuk dengan audience lain
haha tapi masa tgk kak limah kat gsc dulu pon riuh gak 1 cinema
mmg best la kan
sukkaaaaa
cepat2 la cik mamat oiii cite ni kuar kat panggung
tak soba den hah








gambar sumber dari pakcik google


lets klik !!

10 comments:

YanaMIB said...

ahaha aku ghase ko jd co-partner abg mamat pn cun jugak..org tgh shooting ko pi ghelak..hohoho..tetiba terbyg ko ghelakkn pelakon² tgh shooting..pehtu kena hempuk dgn kamera...lalala =P

Puan aiNa Rahman said...

cerita² mamat khalid mmg simple dan best. =D

mEiZ SHA said...

fullamak da naek skuter..:)

lalink7 said...

woww..interesting laa!! pandai mamat khalid niee cari duit ek...memang masyukk laa kalau sekali dapat berjuta dahla xpyh pakai cgi yg kene guna kos tinggi2..kos ribu2 tp dapat balik 7 juta nak dkt 8 juta tuee...bravo2...memang terbaekklaa...sumeee kayeeeeeeeeeee

MOFASAD said...

:)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

5 lagi? kita tunggu.. kita tunggu!!! semoga berjaya & dipanjangkan umur.. akak pun suka gak tgk citer kak limah tu.. hehe.. lawak giler.. tp yg zombi kg pisang tu kureng sikit.. mcm lawak2 bodo sket.. hehe...

Nashays said...

x tgk2 lagi hklbr nie..kat youtube full movie ke?

mysara said...

sure best punyer la!! hehe

ieda said...

ayooo kena tunggu bertahun2 alah kalau nak tgk sekual cite nie lagi .. adoiii :))

A.s.t.i.n.a said...

tis time nak tengok kat wayang.. tak duli... tak duli...