Friday, April 22, 2011

dear novel maniac

penghantu-penghantu novel sekalian
isk ! ok aku sorang je hantu hihi

again
pencinta-pencinta novel sekalian !!!
sudah pasti anda mengenali penulis novel yang memang meletup2 novelnya
siapa lagi kalau bukan siti rosmizah
beliau dah menghasilkan 3 novel setakat ni iaitu Andai Itu Takdirnya, Cinta Kau dan Aku & Lafazkan Kalimah Cintamu yang mana ketiga-tiga novel ni memang meletop2 best nya

siapa tak baca novel2 yg aku sebut tuh, must read ok! sangat best dan memang meruntun air mata



and now, beliau akan melancarkan 1 lagi karya terbaru !!!

gambar rembat di facebook Kelab Peminat Novel

wahhhhhhhh im so sexcited weyhhhh
cepat2 la sampai kat Popular Melaka ni
akan ku pastikannnnnn aku akan memilikimuuuu



untuk membaca sinopsis, klik SR Publication

eee tak sabar nak beli!!
padahal kat rumah tengah queue 2 lagi novel tak baca
tamak2


semalam baru khatam yang ni. rehat dulu 1 hari
hujung minggu kita masuk buku baruuuu


lets klik !!

12 comments:

eiffel said...

aku dah lama xjd hantu novel wey...byk giler ko baca T.T

pinjam bole? xD

redza said...

xsuka baca novel huhuhu

Adeqq said...

nak pinjam!!!!

weh aku rindu kooo sayang~

sahromnasrudin said...

hantu novel tue dia balik rumah tak???? heheehhee

gurau je...:-)

miss nina said...

semangatnya dia
jom p pesta buku selasa ni :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nak pinjam lehhhhhhhh... hehehe

Fida Husain said...

wah.. lamanya fida dash ta baca novel:)
act, fida memang ta reti nak pilih novel . ngeeee

maCy said...

mungkin macy abnormal. ta baca novel..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 135lc dan penjagaan

Honda ex5 dan Honda wave

ko ni mmg hantu novel jiwa aku tak kental membaca buku yg tebal.... but kalau dah start baca mmg ketagih beb

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

waaa.....bgos2 nak try cari la buku yang best tu :)

eelobor said...

dah memang sifat semula jadi kut. saya cuba gak berjinak2 nak membaca buku2, tetapi memang tak boleh ler. setakat yang nipis2 tuh pun kena paksakan diri baru abis di baca. itupun mengambil maas beberapa hari. kebanyakkannya tak abis ler....baca sinopsis jer dah ckup. huhuhuhu

lalink7 said...

7 hari mencintaiku? wahhh...macam best jer...harap2 akak opis aku ade beli novel niee..hehehehe..leh aku pinjam nnt..ahaks.. =))

ko bace dlu Lya..lepas aku viva aku nak maraton bace novel blk..hahahaha