Thursday, April 21, 2011

my sister's bloggsss

adik saya (ehem2 pagi khamis sopan2 gitew) baru buat blog
ehem2 saya yang buatkan. beliau tukang tulis je
itupon ada ke suruh saya buatkan entry pertama beliau
mesti lah saya tak kosserrrr
tapi blom habis deco tuh. tak tau nak tepek apa lagi kat blog beliau
no idea. blog sendiri pon ala2 macam rumah tak siap, ada hati nak deco blog orang
lempangg plizzzz

ok do visit her at http://mochafrappuccinoes.blogspot.com/
known as Izzati

sila2 lah menyapa beliau ye.
beliau masih baru tuh
selamat menambah kenalan
zassssssssssss


lets klik !!

11 comments:

rATu kEBaYA said...

ok.. akan melawat beliau

sahromnasrudin said...

wah!!! bertambah lg seorang rakan blogger kan

Dekcik said...

hoho..selamat berkenalan kpd adik t dekcik follow..

entry terbaru singgah lah..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kerana-cinta-kau-murtad-eh.html

redza said...

akan terjah kesana dgn kadar segera

YanaMIB said...

tahniah babe..ko berjaya mempengaruhi adek ko buat blog..haha..skrg jugak aku terjah ^_^

Amy Syaquena said...

masa masuk sini baca entry dan terus ke blog beliau dulu , hye2 kat tuan rumah sambil tinggal jejak , kemudian baru tinggal jejak di sini..heheh

p/s: garang juga kakak dia nie ye hehee

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

NK TERJAH JUGAK

HonEyBuNNy said...

nak terjah blog Izzati la..hehe...

adik ila ajak buat blog xnak..hehe...

mEiZ SHA said...

waaaa ada kawan baru laa yang..:)

Dyna Yvonne said...

kakak yang baik ni =)

lalink7 said...

wahh berjaya pengaruhh adik yee..aku cuba nak pengaruh mmber aku tp xde sape yg tepengaruh lg nie..haihh