Tuesday, May 17, 2011

his birthday

hari ni hari lahir beliau
the one and only my adik bujang
Muhamad Nur Izzudin
atau aku lagi suka panggil Tam
hahaha ntah apsal aku panggil dia Tam
tapi rasanya sejak aku tengok cite Gosok, yang Tam Spider berlakon tuh
terus aku panggil dia Tam. padahal xde kene mengena pon Tam tuh dengan dia
haha nasiblah
aku suka geram2 lempang2 dia ni
kejap2 kang aku lempang2 dia, cubit2 dia
ni hari jumaat nak hantar dia masuk UiTM Pulau Pinang
sabtu daftar. hoih hilang dah jauh ke Pineng sana
tsk tsk tsk
siapa plak yang nak jadi mangsa lempang aku ni
tak kan nak lempang mak aku. memang cari nahas, harus kene gulai kang
huahuahuahuahua

uish jauh melalut
happy birthday tamtam
yang ke 18..
semoga diberi kesihatan yang baik sepanjang duduk kat negeri orang tuh, panjang umur, murah rezeki, belajar rajin2, jangan kuat main pmpn je
aku tampo ko sia2 je nanti
wah garang
hahaha
ish dia ni tak pernah dok jauh dari family
ni kira first time la
tak sabo nak tengok mama baba aku nangis nak tinggal dia nanti
wahhh jahat btol aku. lempangggssss




ni masa hari ahad hari tuh
keluar shopping beli keperluan dia. baju, seluar kecik beso segala
risau jugak dia ni nak dok jauh
dia ni resdung. kuat bersin
dok jauh2 makan kang ntah apa2
hah dah beso pandai2 la ye tamtam

masa adik aku dok test2 baju dia ni
tiba2 mak aku jerit
"wah dah beso anak aku!"
hoih gilo terkejut aku masa tuh. haha
mana tak tepi telinga aku dia jerit
tapi tuh la kan. memang dah beso dia ni
kejap je. dulu masa kecik2 mak aih memang nakal nak mampus la
nasib dah beso tak nakal
kalo nakal aku bagi pelempang je. haha

eh sorry tak sempat nak blogwalking lagi ni
ni pon on9 kejap
tuntutan terhadap novel lebih utama
wahahhaha
ok ciow dulu. have a great day alls

lets klik !!

7 comments:

rATu kEBaYA said...

selamat hari lahir..

belajar pandai2 ye

Dyna Yvonne said...

slmt menghadapi alam baru~

^^

sahromnasrudin said...

uitm penang kat permatang pauh kan...best tempat tue..syurga makanan huhuhhh

mEiZ SHA said...

hepy besday si bujang..:)

miss nina said...

penang? aaaa..pasni tamtam boleh jadik anak angkat kitorg la, nak balik melaka jauh sangat :P

lya, singgah la umah sis di kedah. uitm penang-umah dalam sejam la :)

lalink7 said...

ensem2 adik Lya..hehehe..happy bufday too..hehehe..

thanks Lya for the wishh..lepas nie aku nak maraton baca novel balik..wahahhaahha..suke giler..

oya said...

jauh ke mane ye..