Thursday, May 19, 2011

invitation card


balik2 keje tadi mak aku jerit
"kakak dapat banyak kad kawen. tengok atas meja buku"
ada 3 beb

uuwwaaaa mari nangis
setiap kali dapat invitation card ni aku akan di timpa 1 penyakit
yakni penyakit meroyan nak kawen jugak
tsk tsk tsk

nak tawen nak tawen nak tawen nak tawen nak tawen
ok gatal merenyam nye namanya
bagi penampo sket biar sedar dan kembali ke alam nyata


1 dari kad tuh datang dari rakan blogger, cik mawar
terima kasih sudi jemput. berseri2 cik pengantin kita tuh. hihi

lagi 1 kad tuh, best friend since matrikulasi dulu. yang lagi 1 member sekolah
ish ramai betol kan yang nak kawen
yang tak timbul2 jodoh tuh, menganga je lah dulu ye
paling2 pon, meroyan je la
uuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


oh ye esok akan bertolak ke Bukit Mertajam
semoga perjalanan yang di tempuhi adalah smooth dan selamat
memandangkan hanya aku seorang yang jadi drebar
sebab bawak kete aku. kete aku manual. yang lain sume buta manual
wah mengata. merasa kejang2 kaki sok drive sorang2. padan mukooo

char kuey tiow! ! !
tungguuuuuuuuuuuuuuu

lets klik !!

4 comments:

redza said...

hati2 drive...kereta manual best kt highway huhuu

rATu kEBaYA said...

manual memang buat kejang otot.. tapi manuallah yang paling terbaik..

lalink7 said...

hati2 drive esokk Lya..smoga slamat smpai ke destinasi..marii meroyan bersama-sama..kat rumah pun dapat 2-3 card kawen..uwaaaaaaaaaaa..bila turn kite nie..

sahromnasrudin said...

jangan lupa laksa penang hehehee