Monday, May 30, 2011

Kisah Dongeng


suka sangat lagu ni
lirik dia, so meaningful



Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati


bila lah nak hadir seorang teman yang boleh mencurah kasi sepenuh hati padaku ini
ewah tang maghrib2 ni aku jadi jiwang ni apehalll


lets klik !!

6 comments:

Dyna Yvonne said...

lebiyuuuh~


<3



^^

redza said...

xkenal sape stacy nih haha..tpi lagu ok la...layannn

sahromnasrudin said...

aku stacy heehhhhhhe..

bolah tahan lirik nie..sape penulis liriknya ????

lalink7 said...

aku doakan ko jmpa bakal nye nanti..xlama dah tuee..tggu je..hehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

diy pasang sticker carbon fibre

lama sungguh tak datang sini lahhhh... alahaiiiii ko ni mesti nak pekene karok lepasss ni.... rasanya dah lama ko tak gi karok

DrSinga said...

ha ah..
pehal jiwang2 nih...?

ko banyak baca buku cintan-cintan eh!!