Monday, May 9, 2011

menyepi bukan bermakna patah hati


ish lama btol tak menghadap lappy ni
kat office memang tak bleh dah. harapkan guna handphone je
mana la puas nak update blog guna handphone cap efive tuh
kalo skrin besar ipad takpe gak
ini nak tengok gambar pengantin baru pon merasa terjegul mata aku
nak bukak lappy bila malam sumpah malas gila babss
penyebab aku malas nak on9??





ini dia penyebabnya !! salahkan dia !!
eh dia mana faham
aku la harus di persalahkan
kalau kat rumah, mak aku jerit2 namblas kali aku tak menyahut tuh, paham2 lah ye
memang aku tengah study novel la jawabnya !!

eh ni novel Siti Rosmizah yang baru tuh !!
secepat likat aku ke Popular last saturday
tengok kat rak buku, novel ni tinggal 3 buah je
budak sales situ cakap novel ni memang laju je
fuhh tak sabar nak start menelaah novel ni
sebab sekarang tengah menganyam angan2 dengan novel ni !



sangat best ok !!
aku baru baca half
tapi serius best gila
yang aku tak faham tuh, kenapa la setiap novel, bila hero heroin baru nak berangan2 bahagia, tiba2 mesti ada pempuan nak rosakkan relationship dorang
harap2 real life xde lah macam tu

aku ni kalau dah mengadap novel ni, mintak ampun la ye
memang msg kat handphone pon berat hati nak balas
bila dah jam menginjak pukul 11 malam, berat rasa hati nak tutup novel sebab kene tidur, esok nak keje !!

ishhh kenapa la kene kerja ye
tak bleh ke duduk rumah goyang kaki and baca novel je
wah ini kalau mak aku baca statement ni memang makan nasi guna straw

eh next week nak pergi Perak !!!
yahooooooooooooo
nak hantar adik bujang nan seorang masuk UTP
yayayyayayaa lama tak berjalan ni
tak sabar nak apply cuti sok
hihihi
cepatlah masa berjalan sampai minggu depannnn

lets klik !!

9 comments:

☆aDihAys☆ said...

sonoknye cik lya kite membaca novel..
xde rase nk karang novel sendiri ke lya..

oya said...

oooo....byk buku tu..

redza said...

aku pulak jenis yg xsuka baca novel hehehe

DrSinga said...

meh nak belikan straw banyak-banyak!!!!!!
:)

Hanis MY said...

bestnyaaa baca novel..teringin nak baca jugak.... nanti story mory la i likeee story mory hehe...

c-idah said...

ehem-ehem...

sahromnasrudin said...

jauh tue perjalanan melaka ke perak..semoga berhati2 ya....

lalink7 said...

woww bestnyee jenjalan..lama xjenjalan jugak..alamakk..hari tu masa ke pwtc mmg nak beli novel niee..murahh dan leh jmp siti rosmizah tue lg..tp atas sbb tetentu xdpt tggu..alahaii..

makdara TERdiva said...

dah lama tak baca novel..pinjam boleh?? lalalala