Wednesday, May 25, 2011

perut ketat

perut ketat di definisikan sebagai 1 keadaan di mana apabila anda makan lebih lalu anda kenyang, maka perut anda sengkak rasa nak meletup.

itu yang aku rasa masa makan2 masa kat pineng hari tuh
even sedap melampau, tapi sebab perut dah ketat, cannot habiskan hoih
tak bleh paksa2, kang muntah, sia2 je mengunyah sebab keluar balik

tapi kecewa sebab aku cari kuih tepung bungkus takdo
tsk tsk tsk . kat melaka memang susah cari ok
biasa kalo p utara, kat rnr sg. juru tuh mesti ada
hari tuh aku p takde ok. uuwaaa nangis !
nanti nak buat sendiri lah. try2 la kot menjadi ke


sape tak kenal tepung bungkus, macam ni la rupa dia. mintak halal pic sebat kat google




mee udang kat rnr sg. juru. not bad sedap jugak. tapi perut ketat weh nak menghabiskan
udang tuh tak fresh. tapi kuah dia sedap




tak lengkap datang pineng kalo tak pekena nasi kandar
hoih sedap nak mampuih
kuah campur2
aku amik sotong masak kari, telur dadar dengan begedil
nasi tuh jangan kata, memang tak habis. banyak nak mampuih
kalau aku habiskan, nescaya tak bleh bangun pas makan
muahahahhaa



lets klik !!

6 comments:

Amy Syaquena said...

mee udang tu betul2 buat terliur la..

Hanis MY said...

seme tu peberet daku huwaaa...dapnyerrr i want i want..

eelobor said...

mee udang kat sungai dua kerek jer si pelayan kat sana....macam hampeh

Ujang9897 said...

ko klu makan mmg juara..haha..tetibe mcm nk ajak ko pi mkn besar kt memana restoren..jum! kwn2 aku sume juara aa bab2 mkn nih..hahaha~ ^_^

redza said...

wahh mee udang tuuuu..sedapp

lalink7 said...

hmmm..kat rnr juru tue mmg banyak makanan sdap2 la Lya.kalau juru sblah selatan lagi sdapp..tiap kali balik mesti akan singgah pekena soto ke mee sup ke ape2..sume sdapp glerr..huhuhu...

buat la sniri kueh tue sonang jee..hehehe