Saturday, May 21, 2011

selamat sudah


settle sudah urusan adik bujang sorang ni
dah selamat dapat bilik sume
hari ni daftar kolej kediaman je pon
daftar akademik esok
so tinggallah beliau di bumi pulau pinang ni 3 tahun menuntut ilmu mekanikal engineering
doa saya semoga beliau berjaya dalam pelajaran, sentiasa sihat2 dan jangan main perempuan
wahahahahha jahat
aku pesan dia "jangan bangun lambat ! jangan mandi lama2 !"
itu pesan wajib tuh
dia tuh kalau mandi tak berejam tak sah
ntah apa dia buat, sental dinding bilik air agaknya

ada banyak pic2
tapi nanti la upload
sekarang mau rest

lets klik !!

6 comments:

redza said...

3 tahun kt sana mesti dpt ramai anak mami haha

Hanis MY said...

weee ganbatte kudasai and ll d best...

YanaMIB said...

oit aku pn mandi lamaaaa tau..br bersih bersinar...bahahaha =P


babe apa emel ko..aku nk tjk novel yg aku nk bg nih..ko pileh la mana2 dr gbr yg aku send nnt =)

Papa Mifz said...

semoga dia berjaya dalam bidang yg dipelajari....n semoga di jauh kan pompuan yg jahat2...hehe

sahromnasrudin said...

konfem melekat anak mami nnti hehehehehe...

lalink7 said...

Yana ~ huwaaaaaaaa..nak jogakkkkkkkkkkkkkkk baca novel tueeeeeeee...

penang mlaka dekat je..hehehe..leh blaik slalu..