Monday, June 13, 2011

De Bella Litchin Hi Tea


semalam pergi hi tea yang di anjurkan oleh De Bella
and for your info, De Bella ni adalah produk slimming
haha matiklah aku pergi hi tea produk slimming kan
pengsan terusss

pergi tuh pon kene paksa ok
mak sedara aku la dia punya one of melaka dealer
so dorang kene jual la tiket seat tuh
pastu paksa2 aku p
hamsap okkkk. dah la masa tuh geng2 aku berkampung kat rumah
dah terpaksa dorang balik awal hari ahad tuh
so not fun ok
tsk tsk tsk

so pergi la ahad petang tuh dalam pukul 1 macam tuh
hi tea dekat A Famosa Resort dekat Alor Gajah



dia punya pengarahh urusan memang bagus la
cakap lantang je
i very very loike oooo
mula2 bagi ucapan je terus sound
"saya masuk2 je saya dah tak suka setting dewan ni. kenapa macam ada group A group B"
hahaha. sebab macam actually dewan ni 2 part kot. so dia bukak 2. so macam ala2 bentuk L
tuh yang macam terpisah ada 2 part tuh
tapi very best sebab biasa la kan masa VVIP datang mesti la ada bunyi kompang
tang tuh memang ai loike la. aku bab2 kompang ni memang eksaited lebih.hahahhaa



duta produk dan tetamu istimewa hari tu, aishah
ok la dia memang slim sket la dari dulu
fuhh dia nyanyi lagu best2 ok
merasa la aku nak join karoke kang
hahaha
ish sebut2 karoke ni bukan bleh. aku pantang sket bab2 nak menyumbangkan suara ni

hah ada jugak M.Daud Kilau
nangis la tgk baju berkilau2 dia yg warna hijau tuh
sorry takde gambar la
aku malas la
aku datang siap bawak novel untuk baca
sambil2 mata usha2 kot ada jodoh
hahahaha pengsannnn

eh eh kita suka lagu hazama yang baru tuh
cinta teragung
sedapp sangat weh lirik dia
dah hafal terus
1 hari kat office hari ni, bape kali replay lagu tuh
merasa kalau hazama nyanyi live lagu tuh, aku suruh ulang banyak2 kali, mampus kene baling dgn mike
hahahaha
ok la nk sambung baca novel
tata uolss

lets klik !!

9 comments:

Dyna Yvonne said...

haha munyik kompang!



sukeee~~~

rATu kEBaYA said...

bukan kena baling ngan mike je.. silap2 kena baling ngan drum yg ada kat stage.. huhuhu

sahromnasrudin said...

ada mintak autograf kak aisha tak???

Hanis MY said...

syoknyaaaaa i very d jeles, ha ah la aisyah dah selim melim

Cikyan bini MrRuffey said...

baca novel ape tu??kasih yang suci ke?nak pinjammmmm...heee

lalink7 said...

same la..suka gak lagu tue..sora dia nape mcm smakin sdap..hehehe

Amy Syaquena said...

asal kak aisyah nampak kurus lak erk...

redza said...

hoh m daud kilau pon ada....bergelek sakan la

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

uihhhh meriahhh nampaknyerrr aisyah lama tak dengar lagu dia...... uihhhhh slim tuuuu