Tuesday, July 26, 2011

beli-beli kurma


hoih gila pemalas. ni actually hari ahad punya kes
tapi sebab pemalas nak mampuih, so baru update sekarang
terima je lah ye. aku memang vitamin M lebih

ahad hari tuh, pergi hantar adik laki aku kat Melaka Sentral
beliau nak balik pineng. uitm dah abis cuti kan, seminggu je cuti
so nanti cuti raya plak

so pagi around 8am dah keluar, sebab baba nak sarapan kat luar
so pergi sarapan kat area Bachang
eh actually aku tak sure tuh dalam kawasan mana
selepas Malim, exact location, sebelah stesen minyak BHP. sebelum traffic light yang nak ke Tesco/Melaka Sentral tuh
hoih apa ke orang Melaka sendiri tak tau nama tempat. lantokkk

eh kedai tuh memang ramaiii orang
if lalu je, memang nampak penuh la. tapi okey la service takde la lambat nak mampuih
and dia ada menu macam2 la

tapi aku hanya boleh makan ini



bihun soto. itu pon share dengan mama
okey mari nangis. sebab sedap gila
lepas tuh nangis lagi. sebab pedas aku taruk cili kicap banyak2. padan mukaaa



kat dalam Melaka Sentral, singgah beli kurma kat stall dalam tuh
baba nak beli kurma untuk bagi2 kat sedara-mara and staff office dia




pilih, settle bayar deposit and bincang2 pasal penghantaran, pastu balikkkk

eh lagi beberapa hari je ye dah nak Ramadhan
bila atok yang selalu umum anak bulan tuh nak muncul kat kaca tv
tak sabooo. rindu atok tuh
ok xde motif. sambung keje. bye


lets klik !!

9 comments:

sahromnasrudin said...

ingat kurma ingat yusof taiyob....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

kenapa saya tak suke kurma? haish..tapi bulan pose makan jugak la sebiji mase berbuka...sunat :P

Suhazli said...

atok tu kan da bersara..hehe

selamat berpuasa!!

rATu kEBaYA said...

mula2 akak pandang kurma tu macam kete mainan budak2.. sekali tgk betul2 rupanya kurma.. haish.. masalah mata pulak

redza said...

aku dh beli 4 kotak..2 kotak dh abis makan huhuu

Umedia Network said...

huhu. Kemeriahan bulan puasa semakin terasa ni. hee. Like2.

Tolong saya!!!

http://umedianetwork.blogspot.​com/2011/07/500-please.html

SZ said...

tahun ni dah takde atok tu dah.
orang lain pulak. huhu.

miss nina said...

atuk? lya oh lya
saje je kamu ye :P

nak kurma juga :) :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

xlam lagi mesti ilan yusof tayyob ari2 kuar kn... hehe. wei, makan xajak aku kn :P