Wednesday, July 6, 2011

budak demok itu

ya wednesday datang lagi
bukan nak buat wordless wednesday ya
ini ada words punya
kikikiki
well tengah rajin menaip

last night jumpa kesayangan hati
ish aku memang geram dengan budak ni
rasa nak penyet2kan je
tapi anak orang oiii
silap2 mak dia penyetkan aku dulu kang



ish comel. nak lempanggggg




dah macam jantan ghupenya. tapi pempuan ye. qalesya namanya




hah gedik sudah. ni mesti kenan perangai aku. wakakakakakaka





hoih galok betol minah ni. ish kalau lah anak aku, lamaaaaa aku picit2 biar penyet !!




yeahh shaye memang gedik yawwwww


sarapan makan 2 keping biskut Jacob's Oatmeal
sedapppppp !!

ok tipu
perut grekkkk grukkkkk grookkkkkkkk
tsk tsk tsk tsk


lets klik !!

10 comments:

rATu kEBaYA said...

cukup ke dik sarapan tu je....

redza said...

bucuk..bucuk...bucukkk

YanaMIB said...

klu ko xcakap bdk tu pompuan mmg aku ingt dia laki..hahaha~

pipi boolattt mmg ikut ko lah ni..eh! =P

sahromnasrudin said...

agak2 besar dia leh jadi atlit gimnastik tak?? heheehheeee

miss nina said...

asal makan sikit sangat lya, maknlah 4-5 keping cam sis

geram tgk budak ni, pp dia tembam

Mak Su said...

maksu kalu nmpk budak tembam tembam pun rasa nak lempang hahaha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

comel giler budak tu... anak lya ke.. hahaha

Hanis MY said...

alahaiii geram nyaaaa nak lempang jgak ahaha eh ampunnn terhover pulekss

DuniakuAbstrak said...

budak kecik mmg comel tapi kadang-kadang annoying jugak..haha

lalink7 said...

habes la sian la anak ko nnt kecik2 dah kene penyet..heehhehhe